real_4life Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg ser at ITbutikken har greie priser, og vurderer å bestille derfra. Er det noen som vet noe om denne butikken? Tar de noe ekstra kostnader eller noe? Er de på linje med komplett når det gjelder frakt osv? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 De er dansk, og prøver fortsatt å hevde at det er dansk, og ikke norsk forbrukerkjøpslov som gjelder. Så får bare vi forbrukere velge om vi vil ha dansk eller norsk. Eller handle i Norge, hos Netshop eller komplett for eksempel. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 lurer også litt på denne butikken ser at de har billige lcd skjermer det. har ikke registrert meg sånn at jeg får se total pris med frakt og sånn da men. noen som har erfaringer med denne butikken og faktsik har handlet deer? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg har handlet der flere ganger og er godt fornøyd. En stund siden nå med de har et meget bra handle system som gjør at du kan gå inn å legge til fjerne etc på handle lista helt til den er plukket. De fleste andre steder må du ringe for å få rettet en ordre som er bestilt. Raske på leveranse og frakt til Norge er de også. Har imidlertid hørt at de ikke liker folk som handler for å tester ut og returnerer alt de handler f.eks minnebrikker for å finne ut hva som klokker best etc . Kan også være litt sære på reklamasjoner etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Liker heller ikke folk som utnytter systemet slik, blir dyrere for oss andre jo Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Ikke bestill derfra. Tar du en kjapp søk på forumet vil du se at de hevder at dansk forbrukerlovgivning vil gjelde for handelen noe som er direkte feil. Dette begrunnes blant annet med at de er NUF, de har en norsk side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå