gpr05 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 har hatt denne mappen ganske lenge nå, har ikke peiling på hva det er. Lurer på om jeg kan slette det, sist gang jeg slettet noe jeg ikke viste hva var,endte med at jeg måtte formatere Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 hva er dette? Et meget dårlig emnefelt. Opprettes ikke systemgjenopprettingspunktene i mapper med navn som omtrent denne, mon tro? Befinner meg på nokså tynn is nå da jeg selv ikke benytter meg av denne funksjonen, men mener å ha vært borti noe slikt på andre maskiner. Er mappa skjult som standard? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 backup av insallasjonsfiler Lenke til kommentar
gpr05 Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) skjer det noe om jeg sletter den mappa?¨ nei den er ikke skjult Endret 27. mars 2006 av gpr05 Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Bytt navn på den da, restart maskinen, jobb litt og se om det skjer noe. Klikker noe, bytt tilbake, hvis ikke, slett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå