Loerand Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 En kamerat av meg hadde det fine nicket Titanium Sens'ator del Platina Maximum Electro på barneskolen. skal litt til å finne noe lignende. Begynner å bli en del år sida, men glemmer det aldri Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 I så fall "The Killer" 5820714[/snapback] haha jepp. "Killer" "The Killer" "Ki|_|_3r" o.l er klassisk i CS. må være et av de mest brukte nickene sammen med "The one" Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Sephiroth og Cloud er mye brukt. Lenke til kommentar
drood Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 nick som inneholder "X" eller "Z" eks prizmex,cromexx,zaxo,zinpex osv... Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Angående shorty støtter jeg teorien om lave personer på msn og liknende... Når det kommer til Legolas / Aragorn osv tenkte jeg å ta et lite forsøk... www.warcraftrealms.com (WoW) og søkte på "Legollas" med dette resultatet: *snip* Det er vel omtrent like mange resulater som det er realms i wow? Og det var bare kombinasjonen med to "l-er" 7291649[/snapback] http://www.thenoobcomic.com/daily/strip141.html Tror ikke det kan være så mange som har samme nick som meg, men men. Endret 15. november 2006 av DinoSauroMann Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 nick som inneholder "X" eller "Z" eks prizmex,cromexx,zaxo,zinpex osv... 7294194[/snapback] mhm ::XzistancE:: Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 http://www.thenoobcomic.com/daily/strip141.html 7294229[/snapback] The saga continues http://www.thenoobcomic.com/daily/strip143.html Har bare støtt på meg selv (Kagee) en gang før (noe som er litt rart), og da var det ikke så kritisk med nicket, så jeg overlevde. Nick med flere Z eller flere X eventuelt Z && X høres dumme ut, men en X eller Z er akseptabelt. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Er det ingen som har nevnt alle dem flere hundre TUSEN kombinasjonene med ordet Shadow ?? ShadowKiller, ShadowRipper, TheShadow, TehShadow, ShadowAssassin, Shadowditt, Shadowdatt! Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Googla nicket mitt, fant bare meg selv Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Slayer er et mye brukt nick. Mitt nick Kallenator er ikke veldig mye brukt, bortsett fra et par tyskere Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Er det ingen som har nevnt alle dem flere hundre TUSEN kombinasjonene med ordet Shadow ?? ShadowKiller, ShadowRipper, TheShadow, TehShadow, ShadowAssassin, Shadowditt, Shadowdatt! 7297338[/snapback] For ikke å nevne "Dark". "Dark Legends" Pøh! Lenke til kommentar
Gnon Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 må ikke glemme vader og alle tilhørende kombinasjoner: darth_vader vaader sith_vader lord_vader osv... :!: tror forresten jeg er eneste med mitt nick...har ennå ikke møtt noen problemer. har uansett et backup-nick, for krisesituasjoner Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 NaboeN CampinCarl Pink_Ice og Tim-Tonje er nickene jeg bruker, siden det liten sjangse for noen kaller seg det i hele tatt. men mange merkelige varianter av Black [insert word that may sound cool] blir også mye brukt på diverse av |\|()()13`s som vil ha et tøft nick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå