Gå til innhold

Mest brukte nick

Grishnack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

John - et fantastisk enkelt, lettforståelig, internasjonalt navn.

Minuset er å skaffe seg en seriøs e-postadresse. Hadde det ikke vært for betaltjenesten jeg gladelig betaler et par hundre kroner i året for måtte jeg trolig valgt noe sånt som [email protected] eller [email protected]... :ermm:

On topic: Støtter ka1sers forklaring. "Shorty" er akkurat passe harmløst og humoristisk at mange kortvokste med selvironi ikke vil ta seg nær av det, samtidig som det sier noe om vedkommende.

Lenke til kommentar

De mest idiotiske nickene jeg ser er slike ultrateite wannabe LOTR eller andre kjente fiktive personers navn. Dette er bare noen få av de nickene jeg har sett:

Legolas102

Legolas12034_elf

Legoalselfmasterbow

Legloasbowmaster12

Legolaselvenprince

Aragon65320124

Aragon9023

Aragonswordmaster

Aragonranger

AragonDunedaine

Neotheone

Neo5930_theone

MsAnderson_Neo

TheoneNeoking

Ja er bare noen få nick jeg kommer på som jeg har sett. Har også i CS dumpa borti folk som heter noe som dette "_-_L337$7|233t$l4y3|2_-_"

Ok, det er bare teit. Et symbol til så ARGH.

Lenke til kommentar
Flaringo må være det totalt mest ubruktet nicket ever :cool:

5826018[/snapback]

Det tror jeg ikke no på:p

hansakebab må per dags dato være det mest ubrukte nicket:P

Jeg har ALDRI sett noen andre med nick som i det hele tatt likner :w00t: + det kommer av to sammensatte navn Hansa (det jeg blir kalt) + Kebeb (som jeg liker...nei elsker :love: ) :D

Lenke til kommentar

Det mest ubrukte nicket må være Orresnei! Ikke en gang har jeg sett noen andre som kaller seg det :D Veldig greit når man skal registrere mailadresse, spillaccounts osv. Er bare å bruke eget fine nick.

Et godt brukt nick derimot er Slayer i forskjellige former. Gjerne med nasjonalitet foran eller annet. Generelt må jeg få si at jeg ikke er veldi begeistret for slike massebrukte nick som stort sett brukes av folk uten fantasi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...