Rasks Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Hei! Jeg har planer om å sette opp maskinen min på nytt. På bordet foran meg har jeg 3 windows cd'er, to av de er antakeligvis like, bare forskjellige språk.: Application & Support Disc Product Recovery CD-ROM (Softwaren på denne recovery-CD-ROM er præinnstallert på din harddisk fra fabrikkens side og må kun brukes til backup og gjenoppretning av det system.) Product Recovery CD-ROM (Programvaren på denne CD-en kan bare brukes til gjenoppretning av det kjøpte datamaskinsystemet. Det er bare produsenten av det leverte datamaskinsystemet kjøpt sammen med Microsofts programvare og de underliggende lisensvilkårene som er ansvarlig for funskjonaliteten når det gjelder denne CD-en.) Hvilken av disse 3 cd'ene skal jeg bruke? (PS: For de som ikke skjønte det er det som står i parentes noe som stod et sted på cd'en.) Endret 27. mars 2006 av Rasks Lenke til kommentar
brusboks Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Du skal bruke "Product Recovery CD-Rom". De andre dytter du inn etterpå for å installere evt. drivere som Windows ikke hadde, programmer som følger med pcen osv. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Application & Support Disc her kan det være: antivirus software, support software etc. Product Recovery CD-ROM ( 1 ) : device drivers, diagnostics and utilities, documentation Product Recovery CD-ROM ( 2 ) denne kan innholde f.e. Windows XP e.l. håper dette hjelper litt ! lykke til Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 tusen takk. Det var akkurat det jeg ville høre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå