Pysj Skrevet 27. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 Har du brukt mobiltelefonen til å jukse på prøver på skolen? Da er du langt ifra den eneste. Les mer Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 Uff, at ikke folk kan gjøre redelig og ærlig skolearbeid.. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 27. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg har juksa på en hau med prøver ved hjelp av mobiltelefon. Nå nettopp fikk jeg en ny telefon med så godt kamera at jeg kan ta et bilde av en tilfeldig side i en bok, for så å zoome inn i bildet og lese av all tekst, uten problemer Har forresten enda ikke blitt tatt for juks på en eneste prøve... ^^ Mvh Nissen Lenke til kommentar
murmeldyr Skrevet 27. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 Det verste er at du er stolt av at du jukser. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 27. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 Det verste er vel at med mye juksing synker snittet bare mer og mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg