alexern Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 dere må lage noen "workloggs" dere også, det er det som er inntresangt å lese, når dere lager noe fra scratch, som f.eks. pandemonia eller hva det het, det var god lesing satt å koste meg når jeg leste det Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 enig! en del gode artikler av KEB også.. før han desverre "forlot" dette forumet.. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 bygg det opp fra scratch og klokk hælvette ut av det Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 KEB? Kjell-Erik Budalen. Tror jeg....... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 KEB? Kjell-Erik Budalen. Tror jeg....... aka Kjekka aka Overklokk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 En ting jeg syntes overklokking.no burde testet er bZerk miditower med display fra microplex link Har hørt mye ros om dette kabinette men har aldrig sett noen bilder og sånt Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Skulle gjerne sett litt flere round-ups.. F.eks vifter, viftestyring, cpu kjølere og sånt... Veldig bra med tester som sammenligner de ledene produktene i markedet. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hadde vært topp å ha enda flere guider og tester! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hadde vært topp å ha enda flere guider og tester! helt enig Lenke til kommentar
langballe7979 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hva med å teste noen av de DFI lanparty hovedkorta ? De ser gansge kule ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Round-up's ja! Vifter f.eks.. Hadde vært griseinterresant med en sammenligning av MIST, Papst og SilenX! langballe: Er vel heller en greie for HW.no det.. Selv om de har litt "case-mod look"! Guider støtter fullt ut.. Proff-guider spesielt! For de litt mer erfarne.. Gjerne elektronikk, men også andre snedige modding finesser. Er kos å lese sånne artikler på en fredagskveld med cola og musikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå