Samcki Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvordan sette opp en cascade kjøling? Flere gode casemods / worklogs på fremsiden? Voltmod guider til forskjellige hovedkort? Voltmod guider til forskjellige skjermkort? Flashguider til hovedkort? (Database med bioser) Flashguider til skjermkort? (Database med bioser) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg vil se følgende på overklokking.no : De nye sidene dere har snakket om i _lang_ tid.. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvordan sette opp en cascade kjøling? Flere gode casemods / worklogs på fremsiden? Voltmod guider til forskjellige hovedkort? Voltmod guider til forskjellige skjermkort? Flashguider til hovedkort? (Database med bioser) Flashguider til skjermkort? (Database med bioser) Jeg jobber med voltmod guider nå. Problemet er derimot at jeg har byttet jobb, og derfor vesentlig mindre tilgang til hardware en før. Det jeg derfor jobber med nå er tilgangen til "modbar" hardware fra produsenter osv. Har desverre ikke råd til å kjøpe hardware bare for å modde det Jeg skal se hva jeg klarer å få til, men overklokking.no er desverre litt for små enda til å kunne bare "bestille" deler av de større produsentene Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Godt å høre at dere er igang... Hva med en database med forskjellige programmer? vet ikke om dere har linjekapasitet til dette. Men det trekker mange folk Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Båndbredde er svindyrt, men en link database er nok ikke umulig med tiden. Lenke til kommentar
habentsen Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hadde vært konge med en test av Thermaltake Aquarius III, gjerne opp mot Zalman Reserator 1. Finnes det en liten mulighet? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Casemod compo til våren Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Andre kabbiser kommer - jeg fikk bl.a. et hjem i dag, og det er IKKE Lian Li. Tidene forandrer seg, og det er nå på tide å få opp et nyere og mer moderne design. Vi bruker ikke noe tid på det - vi har engasjert et firma til å utforme det for oss. Av det jeg har sett til nå, lover det godt! Update: Det kabinettet jeg mottok hadde et par alvorlige feil, og jeg venter på ny og - forhåpentligvis - bedre vare. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 bare et tips: test et avantech kabinett da vel.. de koster 530kr på komplett.no, og er det beste til den prisen ejg har vært bortig.. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg vil se mer overklokking.... Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 vil se voltmodding på hk..og generelt mer overklokking... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) --Trekker tilbake mine utsagn-- Jeg tok vist feil alikevell Endret 13. desember 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Gjerne overklokking av et hovedkort som støtter s939 og PCIe, når det kommer i salg om ikke så alt for lenge. (skal ha et slikt system selv, men vil helst ikke kjøpe et kort som ikke er testet først) Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 jeg har en AMD Athlon XP 2600+ socket 462 og jeg har tenkt til og overklokke så jeg vil gjerne se noen tester av noen brae luftkjølere. Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg vil gjerne først få takke for en meget fin side dere lager, og for alt det arbeide dere legger ned. Det jeg kunne tenke meg og se mere av er: Tester av vannkjølte PSU'r Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Hva med å "overklokke" kabinettvifte eller CPU vifte? Koble på en dremmel eller noe til f.eks en 120mm vifte EDIT: Leif was there Endret 30. desember 2004 av L4r5 Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hva med å "overklokke" kabinettvifte eller CPU vifte? Koble på en dremmel eller noe til f.eks en 120mm vifte EDIT: Leif was there wtf? Jeg vill se mere tester jeg Har blitt bedre nå i det siste da, kommer mer og mer. Men de burde komme litt oftere en de kommer nå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg vil se av "alt" Det som er mest intressangt å lese er jo voltmodder og ekstremkjøling, samt testing av støydempningsprodukter Modding av andre elektriske artikkler er jo også artig lesestoff, da.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 En av mine beste venner har blitt lam fra skuldrene og ned... Hva med en Voltmodding av elektriske rullestoler? Lenke til kommentar
moray Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Vil først og fremst takke for en meget god side. Hadde være artig å se flere innslag innen ekstremkjøling. Vet det er mange innovative, orginale og effektive løsninger ute blant folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå