Gå til innhold

Hardware.no: Hva vil DU se på Overklokking.no?


Anbefalte innlegg

Gjør noen ekstreme mods eller overklokkingsbygg.

Ta gammle h.k. og stuff og se hva som skal til for å

få det like vast som det nyeste.

(demo fra komplett er jo ikke dyrt.)

til slutt vil jeg at dere skal prøve a lage de rimligste

overklokkingsmaskiner som finnes

(en skikkelig råtass som man får komplett for 3500kr.

og ikke si det er umulig, har klart det)

Penger får dere ved å selge det gamle

(gjør det skikelig åpenlyst, helst på framsida så alle ser hva som skjer).

jeg tror mange har lyst på noe av det dere har laget.

eks. lian li med vannavkjøling... RÅTT!!! :D:D:D

ellers er det masse top stuff fr dere :yes:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

liten tenker fra meg: hva med å hente artikler fra andre sider? f.eks. geforce til qudro mod å oversett det til norsk?

9700 - firegl

9800nonpro - 9800pro

 

fullraid med bios mod og slikt.kunne vært intresangt for mange lesere\tweakere.

og om dere kansje kunne voltmode en støvsuger eller.no? :p

 

linker til sider med tweakede drivere eller lege slike med i deres eget sortiment.

kansje poste artikler av ting som lesere har gjort, hvis noen har laget kjøling av heissjaktvifte eller fluorinert.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Ja, hva med litt overklokking? type cpu overklokking og liknende, vi har blitt lovt dette i en god stund nå, men det har ikke skjedd noenting. Det er rett og slett for dårlig! Dette har til og med vi på forumet her skriftelig i en annen post: "Vi lover å komme sterkere tilbake med masse tester utover høsten".. Denne ble fort byttet om på med: "Vi lover å komme sterkere tilbake utover nyåret.."

 

Vet dere hva? Det har gått over 6mnd av det nye året.. Så få fingrene ut av rompa å gjør noe? Kronerulling? Neppe... Vidar sitter der med en god del penger utbetalt for å lese litt på forumet hver dag..

 

Jeg vedder 200kr på at endel folk har akkurat samme syn på denne saken som meg.

 

EDIT: Dere VET selv hva som må til, så hvorfor i he**** lage en post hvor dere spør oss? Vi blir jo ikke hørt uansett.

Endret av Sesam
Lenke til kommentar
Hva med XP-M overklokking/testen vi nettop gjorde?

Vi har flere på lager også som kommer innen rimelig tid...

 

Var da harde ord også for en som har 1 post på dette forumet ;)

Har lest en god stund, men har ikke registrert meg før nå.

 

Jeg tror du skjønner hva jeg mener? Din innsats har vel faktisk vært ganske bra når jeg tenker meg om.

 

EDIT: grei nok test av XP-M (luft... *grøss*), men hvor gammel er ikke socket a? Kanskje tenke litt i nye baner? Bare et forslag.. *hint* A64 *hint*

Endret av Sesam
Lenke til kommentar

1: A64, har et par Hovedkort liggende, men det er ikke stort spennende å vise at vi klarer å oppnå 220Mhz HT før hovedkortet setter en stopper.

Venter derfor på et Nforce3 250 kort samt litt ekstra kjøling for å se hva vi kan få til, CPU-er er også FRYKTELIG vanskelig og oppdrive om dagen om vi ikke skal invistere i alt personlig, noe jeg ikke har råd til, hehe...

 

2: LN2/Tørris er ting vi ser på og står på planen, men LN2 er et veldig vanskelig å få tak i, og "farlig" middel om det ikke oppbevares riktig etc, noe som koster mye penger. Kun beholderen til LN2 koster over 3000 spenn. Men som sagt, vi ser på saken og har en mulig løsning på horisonten, men vil ikke si for mye om ting ikke går i orden ;)

 

Totalt sett har vi veldig mye på gang egentlig, men vi sier heller lite pga tiden det tar å lage artikler, invistere i utstyr og test komponenter, tiden det tar å oppnå litt erfaring på ukjent terreng er også en ting som må legges med...(ikke mange som leker daglig med tørris feks)

 

Hadde det bare vært å kline sammen et par sider uten et spesielt mål og godt innhold hadde aktivitets nivået økt mye, men kvaliteten som overklokking.no er kjent for levere hadde falt drastisk.

 

En ting er sikkert, jeg skal gjøre alt jeg kan for å få fart på tingene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...