Gå til innhold

Hardware.no: Hva vil DU se på Overklokking.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
btw: noe nytt om OX? Ny kronerulling i nærmeste framtid?

Tro det eller ei - jeg har faktisk gjort noe med OX! Vannblokken er klar og kabinettet er på god vei. Og nei, dere får ikke se noe før det er ferdig. Men ikke fortvil - før det kommer det et par prosjekter som gjør ventetiden betraktelig mer levelig...

 

Kronerullingen overlater jeg fullt og helt til Vidar.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg savner tester av ferdige ting du får kjøpt på nettbuttikkene som feks MCW50T, eller andre fete overklokkingsutstyr!

Jeg er ikke så opptatt av det man må lage selv med fres ol, det er det få som har tilgang til!

Jeg kikker innom her før jeg skal kjøpe meg nye deler til nim PC og da er det kjekt å kunne se hva som gir best ytelse for pengene!

Kunne også tenkt meg tester av ferdige vannkjølingsannlegg, sett opp mot hverandre feks Koolance mot Aquarius II og ferdige Swiftech-vannkjølingssett!

 

Ikke ta dette som kritikk, jeg synes dere har en bra side og setter pris på den ifoen dere gir oss om overklokking.

Mvh

Njaal

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hva med en "månedens pc-anbefaling"

hvor det blir gitt en oppsummering av hva gullpc'en i øyenblinken ville vært.

Listet opp hva denne pc'en burde inneholde av dagens grom-utstyr for "vanlig" ola normann.

foreks. beste brenner (DVD selvfølgeligt i disse dager, beste hovedkort, cpu, skjermkort osv osv osv)

Hele pc'en selvfølgelig selvbyggd.

gjerne med vannkjøling med bruk av peltier. og gjerne med komplett kjøling av cpu, gpu, bus-brikken eller hva den heter, og hardisk..

alt etter hva som er "anbefalt" som det grommeste i øyenblinken.

 

hmm.. ble masse rot her menne.. dere fekk kluet ?

 

Pc'en må selvfølgelig appelere en overklokker 8)

Lenke til kommentar

Siden det ikke går ann å edite post her så får jeg lage en ny en da.. :(

 

Jeg vil også gjerne ha guider til hvordan man lager f.eks vannkjøling, Lyskontroll, Viftestyring og lignende fra BUNNEN av.. Ikke bare kjøper ferdige saker som koster %#&%!" ut a lomma på deg... For oss fattige folk så trenger vi det.... :woot:

Lenke til kommentar
Siden det ikke går ann å edite post her så får jeg lage en ny en da.. :(

 

Jeg vil også gjerne ha guider til hvordan man lager f.eks vannkjøling, Lyskontroll, Viftestyring og lignende fra BUNNEN av.. Ikke bare kjøper ferdige saker som koster %#&%!" ut a lomma på deg... For oss fattige folk så trenger vi det....  :woot:

 

"fattige" løsninger har en tendens til å bli grævla dyre til 7 slutt..

spar heller og få valuta for pengene..

her på ok.no har du plenty av innlegg som vil kunne guide deg der

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Så det var noen som nevnte at man ønsket seg overklokking to "The End", gjerne med voltmod osv .. Den støtter jeg fullt ut, husker godt den artikkelen om den Duron 800 som ble klokket opp til 1362 eller hva det var og ble kjørt på 2,14volt etter en PEN voltmodd av et Abit kt7 hk (ja takk til flere slike eksprimenter).

En database for å eventuellt kunne søke opp artikkler, samt sammenlikne kjølere hadde vert fint. Ellers gjør dere en glimmrende jobb her op O.K. stå på !

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Liker ikke alle disse "ferdig-produktene"...

Jeg vil at dere skal begynne å ha fler prosjekter.

Ikke prosjekter som ligner på:

"Vi kjøpte en ferdiglaget vannkjølingsblokk og RAM-sinks og klokket skjermkortet"!

casemods er en artikkelart som det for meg set ut som er utryddningstruet... kansje pga. alle disse ferdig-moddede kabinettene som gjør at folk som har modda selv kansje føler at det er litt meningsløst å modde selv siden kabinettene dems ikke vekker oppsikt lenger...

 

Vil ha luftkjølte prosjekter!

 

Gidder nesten ikke lese artiklene på overklokking.no for tiden.

 

På forsiden akkurat nå (30. mars 2003 19:48) er det bare

vapochill-i-et-annet kabinett som er prosjekt. Ellers er det bare tester...

Overklokking.no har vært min startside siden jeg ble medlem av forumet, men nå må jeg si at jeg vurderer å skifte...

 

No offense to anybody, lets just come along everybody :woot:

Lenke til kommentar

Jeg sendte mail til Vidar for en stund siden, der jeg spurte om dere ikke kunne teste Sunbeam sitt acryl-kabinett... han sa han hadde det liggende foran seg klart til montering! hvordan går det egentlig med dette? har litt lyst på det, men vil nesten lese testen før jeg kjøper det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...