cybirg Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hvor i all verden finner jeg helerne? Jeg er medlem i Thieves Guild, men har ikke peiling på hvor jeg finner de såkalte fences - helerne. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hvor i all verden finner jeg helerne? Jeg er medlem i Thieves Guild, men har ikke peiling på hvor jeg finner de såkalte fences - helerne. 5820206[/snapback] først se hva di heter og hvilken by de er i, derreter se på navnene på personene du går forbi, men i de fleste tilfeller er fencene i taverns/og forskjellige "in"'s Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Den første Fencen du får er ONGAR i Bruma. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 han er i tavernen til venstre for east gate Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Om du markerer questen du får for å selge stjålet stuff som active, tror jeg du får fram en marker til fences. Hvis ikke er det en som heter Ongar eller noe i Bruma, huset hans ligger rett bak på siden av katedralen en plass edit: andre var før meg Endret 27. mars 2006 av KriFos Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Er det noen plasser man får solgt tyvegods selv om man ikke er med i Thieves Guild? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Om du blir expert i mercantile kan du selge stjålne varer til alle merchants. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Nei nei, ærlig talt folkens, selge stjålne varer er ikke bra. Hehe, jeg snakka med en helt tilfeldig fyr i Imperial City, og han nevnte en eller annen fyr som kjøper alt, husker ikke hva han heter. Men det er ganske nyttig og spørre folk om rumors! Lenke til kommentar
qdos Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Er det mulig å se hvilke varer som er stjålet i inventory, slik at man kan kaste de? Jeg ble kastet i fengsel etter å ha gjort Kvatch, og kan ikke huske at jeg har stjålet noe som helst der... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 det er en rød hånd på de du har stjålet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå