navido82 Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Noe jeg ikke skjønner. La oss si feks creative inspire 5300 høytalerne. Der er bare subwooferen på 18 rms W. På logitech z560 er det 188 rms W Er det asså ti ganger sterkere bass på z560? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 På konserter så er det ikke helt sinnsyke outputs og watt-verdier for ingenting. Så, et svar på ditt spørsmål -> Tja. Finnes sikkert noen andre som kan uttale seg bedre om dette, jeg er ikke typen som kan så mye om høytalere, men litt logikk må det være lov å bruke ;P Tviler på at Metallica hadde hatt en konsert for 20 000 med høytalere med 8 og 24 watt akkurat :lol: Hehe, catch my drift? Og forresten, ikke stol FOR mye på specs. Om du lurer på hvilke av de to du skal kjøpe, hør på de! :wink: Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Watt RMS er utgangseffekt, har jeg rett? Har du valget mellom en Sub på 188W og en på 18W så er vel valget ikke så vanskelig.. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Quote: Den 2002-09-28 16:38, skrev Holmgr3N:Watt RMS er utgangseffekt, har jeg rett?Har du valget mellom en Sub på 188W og en på 18W så er vel valget ikke så vanskelig.. Jo, egentlig for i det prissjiktet som de høytalerne ligger i er målingene av watt fullstendig på trynet, det finnes ingen standarder for måling eller kontrollorganer som skjekker målingene stemmer, og det er derfor vanskelig å sammenligne forsterkere og høytalere fra ulike produsenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå