Cocytor Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Se på denne litt spesielle maskinen Tulip Jeg har 2 innvendinger bortsett fra prisen. 1 Formen likner et dasslokk. Her bruker man millioner av kroner på en maskin og så ser det ut som noe som kommer rett fra IFØ. 2 Den kan vel ikke være spesiel "bærbar" med gull til 2,3 mill Endret 27. mars 2006 av Cocytor Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Stygg og at den ser ut som en vaffelsteker er det første jeg tenker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Spesifikasjonar: Changeable Decorative Skins (2 sets included) USB memorystick that functions as release key for decorative skins included Integrated carrying grip Sliding doors that hide connectors 15 direct access keys Carrying strap with integrated hybrid DVBT module and antenna (for digital and analog television) optional Instant on functionality of Agenda, Contacts, Outlook, Internet browsing, DVD playback, CD playback and Restoring Operating System 2 integrated stereo microphones Integrated camera with mirror like functionality UMTS prepared with built-in external antenna Voice recognition software Bass Reflex Sound System (4 integrated speakers behind the screen) Mobile AMD Turion 64 Mobile Technology Microsoft Windows XP Mediacenter Simultaneous 32- and 64- bit Windows- compatible support 1 MB second level cache, integrated on chip ATI Radeon XPRESS 200 M chipset 12.1 inch WXGA widescreen with anti-reflection foil 1280 * 800 pixels resolution 16.7 million colours 1024 MB So-Dimm DDR Internal Memory Front load DVD+-RW player 4-in-1 cardreader: supporting SD, MMC, MS, MS Duo 80 GB SATA Harddisk drive Integrated 801.11 abg WLAN WiFi Certified solution Integrated Bluetooth S-Video out, 1 PC Card slot (1 Type II), 3 USB 2.0, 100 Mbit RJ 45, external display (VGA) port, Microphone/ line-in jack, Headphones / speaker/ line-out with S/PDIF support, 1 mini USB 2.0 connector Antivrus with one year free updates, Phoenix Recovery Pro, Phoenix Firstware Assistant, Dragon Naturally Speaking 8 3.5 hour in use battery life, DVD playback/ Audio DJ 7 hours battery life Weigth: 2.6 kilogram (battery included) Dimension: 36 (lenght) * 28 (width) * 6 (heigth) centimeter 2 * 110 Volt Power Adapter Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 første jeg tenkte var en badevekt. Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 ligner den gamle mac Ibooken synes nå jeg... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Virkelig fæle saker, og til 2.3 mill synes jeg de kunne utstyrt den med det råeste av hardware, ikke dassegreirer Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Nei gi meg heller 76 topp utstyrte MacBook Pro... Waste of money Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Den ligner på et dosete, rett og slett. Hadde jeg hatt 2.3 mill ville jeg brukt de mer fornuftig. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Er status dem håper på å selge her, att dataidioter som oss klager på innholdet i maskinen betyr ikke noe. Satt og tittet på noe Hollywood kjendis tull på tv'en her for litt siden og der var det i dame som handlet veske til mobil telefonen til den nette sum av 100 000 dollar. Men uansett helt galskap. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Regner med en del rikmannsspirer vil kjøpe en slik, har man mye penger, må man bruke mye penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå