larrylu Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Jeg har en D-Link DGL-4300 . jeg lurer på om jeg kan sette en ip til og få f.eks 95% duplx hele tiden. eller sette anntal kb/s den skla ha. noen som vet åssen jeg skla gjøre det ? Endret 27. mars 2006 av agvg Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Emnefeltet er endret, fordi det var alt for mye bruk av store bokstaver. Vennligst begrens dette neste gang. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Om du ser på minibildet mitt ser du at jeg har satt prioritet til min Handytone 486 til 50 som er en forholdsvis høy prioritet der 0 er høyest og 255 er lavest . Og om du legger merke til det så er denne satt til fast IP slik at man er sikker på at regelen fungerer om utstyret må rebootes . Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Om du ser på minibildet mitt ser du at jeg har satt prioritet til min Handytone 486 til 50 som er en forholdsvis høy prioritet der 0 er høyest og 255 er lavest . Og om du legger merke til det så er denne satt til fast IP slik at man er sikker på at regelen fungerer om utstyret må rebootes . 5821628[/snapback] oki? åssen verdi skla jeg bruke a? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Du bruker den prioriteten du selv ønsker . Men om du går så lavt som 0 så vil alt annet stoppe opp derfor har jeg gitt ipadapteret mitt 50 . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå