Bandidos-Pelle Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Heisann, for a change så tenkte jeg at jeg skulle spørre her. Vi søker en relativt skilled infanterist-, APC- eller tankhore som er innstilt på å gjøre nettopp en jobb for oss, R3n3gad3s. Om du har klanerfaring bør det nevnes, om ikke er det helt greit, men vi trenger noen som er villig til å spille endel kamper i uka. Om du mener at du har det som trengs, legg igjen beskjed her eller send meg PM, så kan vi få tatt en liten prat. Vi trenger ingen under 15 år. Endret 27. mars 2006 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) ble ikke en del medlemmer av r3n tatt for statspadding da? http://bf2bb.tv2.no/viewtopic.php?t=1096 Men lykke til! Endret 27. mars 2006 av gamemaster_001 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) En spiller i klanen logget inn med en ekstra spiller for å få folk inn på serveren, sant? Det var ingen der. Så kommer mange folk inn, og da blir denne idleren (som ble plassert der for å få folk inn) en spiller som bare spawnet og spawnet og spawnet. Siden vi hadde en TV2-admin i klanen som var forbannet over liten spilletid og sluttet, ble vi bannet fra TV2-serverne noen dager senere. GG! Vi jobber uansett med saken med å få oss unbannet, selv om vi ser det hele relativt humoristisk på saken. EDIT: Vi har aldri statpaddet, for å besvare spørsmålet ditt. Endret 27. mars 2006 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Er tanks-horer kvinner som selger kroppen sin for pansrede beltevogner? Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hvorfor i all verden vil dere spille på TV2 sine servere? Jeg ville tatt en slik ban som et kompliment. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Vi jobber ikke med saken bare for å bli unbannet, vi jobber med saken for å få rensket bort all tvil om at vi statpadder. TV2-serverne suger uansett, så jeg kunne ikke brydd meg mindre, men det handler som sagt om rykte, og hva folk, evt. søkere til klanen, tror. Det håper jeg og tror at dere forstår. Er tanks-horer kvinner som selger kroppen sin for pansrede beltevogner? 5823656[/snapback] Nei, selv om jeg antar at du spøker, så er definisjonen på uttrykket tankshore: En spiller som benytter store deler av tiden i den tyngste versjonen av pansret kjøretøy. En dyktig kjøretøyfører som har erfaring med one-to-one-combats mot andre pansrede kjøretøy, og som regel kommer ut av duellen seirende. Også meget klok når det gjelder veivalg (hvor man kjører) og hvordan man håndterer fiendtlige soldater og deres forsøk på å ta ut en. Endret 28. mars 2006 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Vil ikke si at din definisjon er feil, men om man bruker tanksen egoistisk for å skaffe seg mest mulig poeng (rape spawn f.eks.), vil jeg mene at det er mer tankshoring enn om den blir brukt mer for å støtte laget der det trengs. Utrykket brukes vel gjerne litt i hytt og pine, selv kan jeg vel settes under kategorien "Medichore", siden jeg reviver mye uten tanke på om det faktisk er nyttig for karen eller ikke. Men nok om det. Jeg skulle gjerne blitt med om jeg hadde vært noe bedre, og i tillegg hatt mer tid til å spille. Hvor mye kreves det fra dere, forresten? Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Er tanks-horer kvinner som selger kroppen sin for pansrede beltevogner? 5823656[/snapback] Tanks-horer sel seg til pansra kjøyretøy. Sel dei seg for pansra kjøyretøy, betyr det at dei pansra kjøyretøya kan bli dømt under hallik paragrafen. Ser ein på "antitankshorer" vil eg tru dette dereier seg om personar som er imot tankshorer, eller personar som sel seg til antitanks. Antitanks vil eg tru er fullstendig upansra og ubevepna ikkje-kjøyretøy. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Vi trenger ingen under 15 år. 5819987[/snapback] Hvorfor ikke? Selv ikke om han hadde eid deg med den "kniven" din? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Vi trenger ingen under 15 år. 5819987[/snapback] Hvorfor ikke? Selv ikke om han hadde eid deg med den "kniven" din? 5827223[/snapback] Eh, lol? Må det utdypes? Vi trenger ingen 15-åringer eller yngre, enkelt og greit. Du kan godt kalle det en aldersgrense. EDIT: Men nok om det. Jeg skulle gjerne blitt med om jeg hadde vært noe bedre, og i tillegg hatt mer tid til å spille. Hvor mye kreves det fra dere, forresten? 5826188[/snapback] Tja, det kreves at du kan spille minimum en kamp i uka, helst to-tre. Det kreves også at du er på TeamSpeak noen ganger i uka, skriver en post på forumet i ny og ne og liker å vinne. Vi satser ikke på å bli blant de beste i verden, og vi er svært useriøse UTENOM kamp, men da er det i tillegg ikke tid til å kødde. Endret 28. mars 2006 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 http://bf2s.com/player/48626301/ Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) lal, og hva er det du prøver å bevise? Uansett hvor lite jeg liker å innrømme det, så er Myst (klanlederen vår) en svært dyktig spiller. Det kan alle som har spilt mot ham bekrefte. Jeeezes, man blir uthengt som padder fordi man har ferdigheter... EDIT: Og kan dere slutte om all whining om at noen greier å treffe noe på slagmarken, og heller komme med noe konstruktivt? Djeezes, tok jeg feil av dere? Endret 28. mars 2006 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 lal, og hva er det du prøver å bevise? Uansett hvor lite jeg liker å innrømme det, så er Myst (klanlederen vår) en svært dyktig spiller. Det kan alle som har spilt mot ham bekrefte. Jeeezes, man blir uthengt som padder fordi man har ferdigheter... EDIT: Og kan dere slutte om all whining om at noen greier å treffe noe på slagmarken, og heller komme med noe konstruktivt? Djeezes, tok jeg feil av dere? 5828703[/snapback] Dette her beviser at myst statspadder(hentet fra statsen hans) Victims: (Top 10) giudeu (42), waffen_uDog (30), Surren00ben (22), tucker1 (19), [R3n]Snake (18), J0NCFC (18), K4F-CobrA (17), BarticasUN (17), Xer1th1 (16), show all... Når han dreper samm fyr 42 ganger på en runde sier det seg selv at han statspadder, han har også drept mange andre svært mange ganger på en runde. Han fortjener ikke den statsen han har. Dette var og¨å litt mystisk: at han hadde vunnet 330 kamper på strike at karkand og tapt 88. PLuss at han burde ha flere enn 200 gullmedaljer med den statsen han har. Tv2 har også bevis på at dere statpadder. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 OM han statspadder, er det temmelig OT i denne tråden, og tjener ikke til noe annet enn å bumpe denne på listen. Om han har vunnet mange runder, ja kanskje han er en fyr som bytter team rett før slutt, og det er ikke forbudt. Favorite Victim kommer vel ganske raskt om han henger mye på en liten server, gjerne en som er hostet av klanen. Oppfordrer til å la denne tråden være i fred for generell diskusjon om [R3N], og istedet holde seg til emnet; om man vil være medlem. EOD (dette har blitt diskutert i en annen tråd, som ble stengt, fordi det bare ble krangling uten fnugg av bevis) Lenke til kommentar
r3nmyst Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ikke umulig med 30-40 kills + på samme person når det er få på server! Mye gjennomtrekk når folk blir eid ut, da blir det mye kills. Kan jo legge ved litt slik at dere ser hvordan det skal gjøres NOOBS = EID NOOBS = NAM NAM FOR MysT Ingen padding som gjorde ban fra TV2 ...det var kun en sint admin som faktisk var i vår klan og ikke fikk spille en kamp vi hadde, da ble han sur og sluttet. En time seinere var flere av oss bannet. Det er slik når småbarn fra kalde nord(som er admin på TV2) forfryser finga og trykker feil på tastaturet. Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Er ikke bare en admin på tv2 vet du. btw, så er lamejoining imot ROE, og fører til resetting av stats Endret 29. mars 2006 av gamemaster_001 Lenke til kommentar
iDude Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Ikke umulig med 30-40 kills + på samme person når det er få på server! 5835746[/snapback] Det er jo bare pokker så sant. En runde varer jo i timevis da Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) ok, det med tankshoring var en spøk. Men noe jeg lurer mer og mer på nå er, hva i EFF er statspadding? Edit: Fikk unlock nr 2 i dag og valgte medic upgraden. Fikk meritious ribbon i runden etter og så at jeg har akkurat 40 gull-, 30 sølv- og 20 bronsemedaljer. Endret 30. mars 2006 av Vt-iversen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå