peze Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei, Har hatt w800i (med Chess) i litt over en uke nå. Veldig bra telefon, men det er en ting som er irriterende. Hver gang jeg er i samtale og jeg snakker får jeg en sånn diskant/during, jeg hører ikke den samme lyden når den andre personen snakker. Noen som har lignende feil med samme type telefon? Evt. hva som kan gjøres (hvis det er snakk om innstillinger) pEzE. Lenke til kommentar
Armani Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Det har vært to ting, med eldre software så har det vært litt støy under samtaller osv.. ny software R1BC002 fikser dette. Hjelper ikke det, så leverer telefonen din inn på service, og får mest trolig skiftet Speaker box (høytalleren) Lenke til kommentar
peze Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Takk! Men jeg har litt problemer med å laste ned den oppdateringen...vet du om det finnes noen verksteder i Vestfoldsområdet som gjør dette? pEzE. Det har vært to ting, med eldre software så har det vært litt støy under samtaller osv.. ny software R1BC002 fikser dette.Hjelper ikke det, så leverer telefonen din inn på service, og får mest trolig skiftet Speaker box (høytalleren) 5820066[/snapback] Lenke til kommentar
Armani Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Nei, men du kan levere den der du har kjøpt telefonen og få den tilsendt til service senteret butikken bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå