willbend Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg elsker å spille RA2 og Starcraft, men er på jakt etter et nyere spill, noe lignende de to spillene. Er litt mere interessert i krigsspill enn aliens osv. Noen ideer? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Warcraft 3 og Frozen Throne, eit fantastisk RTS. Generals er jo oppfølgaren til RA2, men ikkje heilt det samme. Lenke til kommentar
willbend Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Har installert wc3(ikke frozen throne), noen som har en god human strategi jeg kan trene meg på?(f.eks. masse rifleman+sorcerer rush) Er det flere som spiller frozen throne enn vanlig wc3 ? Endret 28. mars 2006 av willbend Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg vil tro det er mange flere som spiller Frozen Throne enn vanlig Warcraft 3 ettersom du så og si får expansionen slengt etter deg hvis du kjøper Warcraft 3. Det er en veldig bra expansion også. -TwiiK Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Støttets! Wc3 med TFT er genialt! Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Command and Conquer General + Command and Conquer Zero Hour (extra pakke) De er oppfølgerne av RA2 Mvh ZayCon Endret 2. april 2006 av ZayCon Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det er kanskje ikke et nytt spill, men jeg anbefaler RA1 på det varmeste! Langt bedre en toern! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå