OnetroM Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg vurderer overgangen fra XP 32bit til XP64. Da lurer jeg litt på hvilke fordeler/bakdeler jeg vil kunne regne med, samt hvilke utfordringer man støter på. Så langt jeg har forstått har det i alle fall vært noe trøbbel mht til drivere og virusprogrammer. Jeg bruker stort sett maskinen til spill og surfing, vil alt funke som normalt eller er det best å fortsette med 32bits versjonen? Noen som har erfaringer eller innspill, evt linker til andre tråder med gode svar? HW oppsettet mitt finner dere i profilen hvsi det skulle være av betydning. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 jeg har bytta til xp 64 og eneste problemet jeg har hatt er antivirus. noen ytelsesforkjell har jeg ikke lagt merke til, men jeg har ikke målt det da... Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Er det ingen andre som bruker XP64? Det må da være noe mere å si om et 64bits system, ellers hadde det vært meningsløst å lage det..? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Er det ingen andre som bruker XP64? Det må da være noe mere å si om et 64bits system, ellers hadde det vært meningsløst å lage det..? 5824203[/snapback] Om det er meningsløst å lage det er en ting, men det er iallefall meningsløst å bruke for den gjengse nordmann. Fortsatt mangler endel drivere til "vanlige" ting som webkameraer o.l. (Jada jada, jeg vet at det har kommet noen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå