vannmann Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Jeg finner ikke harddisken!!! Jeg har et Intel i440lx hovedkort. Hvor kan jeg oppgradere biosen hen, og hvor ligger den sida? Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Quote: On 2001-12-06 20:06, vannmann skrev:Jeg finner ikke harddisken!!! Jeg har et Intel i440lx hovedkort. Hvor kan jeg oppgradere biosen hen, og hvor ligger den sida? Er disken ny? Hvor stor er den? FOr å oppgradere bios'en må du laste ned en bios-versjon fra hovedkortet's hjemmeside. Hvem er det som har produsert hovedkortet ditt? Jeg kan hjelpe deg til å finne hjemmesiden. :smile: Lenke til kommentar
vannmann Skrevet 6. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2001 Harddisken er en IBM 40 Gb. Og hovedkortet er ifra Asus. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Quote: On 2001-12-06 20:14, vannmann skrev:Harddisken er en IBM 40 Gb. Og hovedkortet er ifra Asus. Bios'ene ligger på siden: http://www.asus.com.tw/download/mbdriver/s...slot1-440lx.htm Men FØR du starter flashing MÅ du finne ut hva er det hele navnet på hovedkortet ditt. Dersom du flashe feil bios vil du ØDELEGGE hovedkortet. Den eneste måten å fixe det er å skifte ut bios, som kan bli dyrt. Navnet på hovedkortet pleier å stå på hovedkortet (i hvertfall på Abit's sine). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå