PsykoRage Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hvordan åpne porter på min ruter? Det er en: ASUS WL500g Lenke til kommentar
brusboks Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det, men du finner det i manualen. Sett fast lokal IP til deg selv, og fortsett med å sette opp virtuell server. F.eks. hvis du skal kjøre en web-server åpner du for port 80 mot din lokale IP. Adobe WL-500g Deluxe Manual Endret 27. mars 2006 av intellic Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det, men du finner det i manualen. Sett fast lokal IP til deg selv, og fortsett med å sette opp virtuell server. F.eks. hvis du skal kjøre en web-server åpner du for port 80 mot din lokale IP. Adobe WL-500g Deluxe Manual 5820489[/snapback] Hvordan har du tenkt at jeg skal skjønne det der? Er jo på Japans/Kinesisk Men skal sjekke i manualen... Endret 28. mars 2006 av PsykoRage Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 http://www.portforward.com/english/routers...L-500Gindex.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå