kremt Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Så ikke første gangen det skjer da nei Dette kan du jo bruke mot dem, sikkert flere enn deg i bygda som har vært borti dette også vil jeg tro. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Skulle heller tatt Statoil på Skien bil, da hadde du ihvertfall hatt gratis støvsuger også Men saken din er klar den, du skal ha rett til å få ordnet dette. Problemet er at det er du som har bevisbyrden. Stikk innom forbrukerrådet på statens hus og få med deg et klageskjema og spørr de. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Pleier å bruke den selvvasken ved Skien Bil når jeg først skal vaske andre steder enn i gården Statens hus, ligger det på Nylende/Mælagata? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Pleier å bruke den selvvasken ved Skien Bil når jeg først skal vaske andre steder enn i gården Statens hus, ligger det på Nylende/Mælagata? 5851932[/snapback] Gjerpensgate Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Bare kjør inn på Skien N og følg veien oppover. Er det øverste bygget. Ligger etter tingretten. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Når du betaler for en tjeneste, og den tjenesten ikke blir utført tilfredstillende slik at skader oppstår er de erstatningsansvarlige. Det blir på samme måte som at du fikk den gratis vasken i hallen pga defekt selvvask for å forhindre at såpen tørka... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Det skjedde ikke stort mer.. Jeg var altfor pinglete i denne saken (noe jeg normalt sett ikke hadde vært), men lot meg overkjøre av en dust der borte.. Sier bare ifra at man ALDRI må gi seg mot sånne kjeder!! Statoil på Nylende i Skien har en automat du må ha rustfri bil hvis du ikke orker å dra fram vaskevotten en dag Synd det er for seint å ta saken videre Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Opplevde det samme med vask av bil. Fikk skade på bilen men daglig leder la seg flat og betalte alt! M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå