djwawa Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Når jeg plugger kamera inn i ie1394 porten skjer det ingen ting noen som kan det her? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Kva operativsystem har du? Har du skrudd på kamera i Play/VCR-modus? Registrerer ikkje programmet du skal bruke til å leggje over video kameraet? (Windows Movie Maker, Pinnacle Studio e.l.) Lenke til kommentar
djwawa Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Har XP! Skrudd på cam ja! XP registrerer ikke kamera! Bruker pinacle Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Har det fungert tidlegare? Fungerer kamera ditt på andre PCar, eller andre kamera på din PC? Det kan i verste fall vere at firewireporten på kamera er øydelagd, men det må ikkje vere tilfelle. Ei anna feilkjelde kan vere problem med firewirekortet. Er sikkert andre her som har meir peiling enn meg på dette... Lenke til kommentar
djwawa Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Det funker ikke på andre sine pcer heller. Men andre kameraer funker på min! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Då er det nok kamera det er noko gale med, og det er ikkje usannsynleg at firewireporten på kamera er øydelagd. Veit ikkje om andre ting som kan gjere det. Du må i so fall levere det inn til reparasjon. Kor mykje det vil koste veit eg ikkje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå