Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Demping av bagasjelokk

Anbefalte innlegg

Kjører volvo 460-91, har hatt anlegget mitt i 1 år nå, men har først nå i det siste oppdaget at bassen (12") spiller 10 ganger bedre når jeg åpner bagasjelokket. Uttafor bilen kjenner man at hele lokket rister og skrangler voldsomt (når det er lukket), og jeg regner med at det som skal til er å dempe lokket. Så jeg kjøpte meg 3 cm tykk skumplast-lyddemper plate på Biltema og smalt den oppi og bak på lokket, men det hjalp dessverre ikke i det hele tatt. Skjønner jo at jeg har driti meg ut i 1 år uten å dempe bilen :blush: . Men det har jeg altså tenkt å gjøre nå, og da forstår jeg at det er BrownBread som er det beste? eller fins det andre billigere alternativer (forsterkeren er en Blaupunkt 450, ikke no spesielt god lyd i bilen, men jeg skjønner jo at den kan bli 10 ganger bedre). Er ikke ute etter å dempe hele bilen eller no, bare det forp..lte lokket =)

Og en siste ting: hvis jeg gjør jobben ordentlig med BrownBread i bagasjelokket, er det da ganske sikkert at det hjelper nok? i og med at lokket skrangler ganske heftig sånn som det er nå.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...