Kim64 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Kom hjem fra skolen her en dag og la fra meg høretelefonene på bordet som pleier, litt utover kveldinga så skulle jeg høre på musikk på datan men når jeg løftet på dem så datt "høyttaler-delen" på den venstre siden.. festet hadde altså bare knekt rett av jeg har alltid behandlet disse kjempe forsiktig netopp for og forhindre sånt som dette Vet at ingen har vært rommet og ødelagt de. Gjelder dette på garantien? Håper på kloke svar her da jeg ikke greier og høre på øreproppene som fulgte med.. Mvh Kim-S Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Skal ikke være noe problem koss har meget gode garantiordninger. Sikkert bare å levere de inn hvor du kjøpte dem så får du nye. Gjorde det selv tre ganger med pro3aa hos datakjeden. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 ok, takk for svar, er det noen som vet dette 100% sikkert? er så kjedelig og stå der når de nekter osv... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 bare vis til livstidsgarantien som etterhvert begynner å bli så godt kjent... Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Link til KOSS sine garantibetingelser Garantien dekker IKKE:• Frakt til/fra verksted • Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk. Herunder typiske feil som: o Brukket bøyle Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Ah, min høyre sånn høyttaler detter av kjempelett. Men jeg har dem på meg mesteparten av tiden så jeg slipper det. Men irriterende er det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Link til KOSS sine garantibetingelser Garantien dekker IKKE:• Frakt til/fra verksted • Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk. Herunder typiske feil som: o Brukket bøyle 5821109[/snapback] det er stor forskjell på brukket bøyle (som er metalldingsen du har på hodet), og festet til høytalerelementet på nevnte bøyle... Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 er ikke bøylen som har knukket, det er feste til høretelefonen som er knekt... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Burde gå fint å få det på garantien. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Du får ny vare. Butikken får ny fra Tura. Husk kvittering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå