DownG Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Heisann, trenger litt hjelp til å velge hvilken psu jeg bør kjøpe. Systemet som jeg skal kjøpe: AMD Athlon 64 3500+ (Venice Antec Performance P180 Asus A8N-SLI Premium Corsair XMS3200C2 DDR400 1024 MB XFX 7600 GT Det jeg har fra før: 2x western digital caviar 250gb 1x cdbrenner 1x dvdrom 1x dvdbrenner Står fast mellom disse to strømforsyningene: Hiper 4k580 kr 895,- @ komplett.no Sunbeam NUUO 550w kr 995,- @ netshop.no Siden jeg skal kjøpe Antec p180 så skal jeg i tillegg kjøpe 15cm forlengingskabler. Bør jeg velge hiper eller sunbeam. Det følger med lcd viftestyring og temperatur måler med sunbeam. Hiper har kanskje råest utseende, men det har ikke SÅ mye å si. Så nå spørs det om 30w har så mye og si, selv om den er billigere så har den ikke temperaturstyring. Noen som har erfaringer med sunbeam / hiper? Bør jeg bruke 100kr på viftestyring istedet for 30w? Senere kommer jeg kanskje til å oppgradere til et grafikkort og kjøre SLI, men begge psu burde klare det vel? Hvem er best på kvalitet? Endret 27. mars 2006 av DownG Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Har ikke noe erfaring med Sunbeam men Hiper har jeg selv og er godt fornøyd med den. Men tror nok du blir fornøyd uansett hva du velger. Endret 27. mars 2006 av Chevelle Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Begge er 2 gode psu'er.. Du må bare velge den du liker best Lenke til kommentar
DownG Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Da går jeg for Sunbeam Lenke til kommentar
GrH Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Har Subeam`en selv og er Kjempe fornøyd Anbefales på det sterkeste++ Veldig kjekt med lcd styringa foran der jeg kan se temp og styre viftene når jeg klokker såå skrur jeg opp sånn at den holder en fin temp mens normalt så har jeg den på auto dær den ikke kan høres viss du ikke legger øret inntil.. (skryte , skryte.. ) -DjgunnaH Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 I testen til Hardware fikk ihvertfall Sunbeam minus pga den er bråkete.. Lenke til kommentar
GrH Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 min er iallefall ikke d ... ( det er viss du skrur den 80 mm vifta bakom på maks da kan du hre den godt men den setter du sånn at du ikke hører den og styre 12 cm isteeden .. Du vill ikke angre... -DjgunnaH Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 min hiper kan ikke høres vansklig å tro at den andre er mye stillere!! Lenke til kommentar
GrH Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 hahaha ... kan godt vere at hiperen ikke bråker mere, men subeam`en bråker IALLEFALL ikke mere tro det elr ei ... ( kjøp deg en viss du ikke stoler på meg da.. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå