Gå til innhold

Watt på strømforsyning?

Anbefalte innlegg

Har bestilt nytt skjermkort (Radeon x1900xtx), og er bekymret for at jeg muligens må skifte ut strømforsyningen.

Er det noen her som har erfaringer mht. x1900XTX og strømforsyning? Dessuten lurer jeg på hvordan jeg kan se hvor mye watt min nåværende strømforsyning leverer, uten å måtte skru den ut...

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei ! Det er nok ikke mulig. Du kan jo teste å laste ned sånne programmer som trøkker trynet ditt fult med info om PCen din... Ellers så må du nok skru den ut. Det er jo ikke allverdens jobb. Men hvor gammal er den ? Så kan jeg iallfall tippe på hvor mange watt ca det er da...

Mvh TanX

Lenke til kommentar

Bestilte en 500 watts strømforsyning fra bZerk. Men nå har jeg begynt å bekymre meg for en annen ting: ATX-spesifikasjonen sier at standard lengde er 140 mm. Den jeg bestilte er 168,8 mm. Hjelp!

Går det å sette denne inn i maskinen (jeg har et miditower, btw), eller må jeg bytte denne?

Edit: Link til PSU-specs

Ingen som kan uttale seg? :cry:

Endret av PhoboS87
Lenke til kommentar
Jeg har et helt random kabinett (fikk pcen direkte fra et firma)... Miditower med sidevindu. Likner denne med unntak av sidevinduet.

5841351[/snapback]

Dybde på din PSU=168,8 mm

Bredde på din miditower "etter linken" = 203 mm

dvs at du har nok plass til den du. (bredde og dybde er det samme).

Lenke til kommentar

bredde og dybde er jo absolutt ikke det samme.

og det regnestykket sier jo ingenting.

men om ditt kabinett har samme mål som det du linka til, vil jeg nesten garantere deg at det vil passe. Iogmed at det er dypere en mitt q-tec kabinett, hvor en diger Tagan PSU passet fint!

Endret av tofter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...