jegerenfisk Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Rotet litt rundt i BIOS'en på mitt ASrock 939 dual sata. Fant ut at Agp aparture size sto på 64mb og Fast write var Disablet.. Hva er disse tingene og hva bør de stå på? Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Fant ut ved litt søking at agp aparture size burde stå på halvparten av grafikk kortets minne.. Men hva d er og gjør fant jeg ikke ut av..Fast write er også fremdeles et mysterium. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Fastwrite bør være av. Aparture size blir brukt til ekstra minne for skjermkortet. Vist skjermkortet går tomt for minne vil det hente minne frå minnebrikkene på pc'en. Det er innstillingane for aparture size i bios som bestemmer kor mykje minne den skal ta frå pc'en vist skjermkortet går tomt for minne. Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Jeg får mer poeng i 3dmark med fast write på da.. Endret 28. mars 2006 av jegerenfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå