Joachim_F Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Blizzard har kunngjort at de har utsatt StarCraft: Ghost på ubestemt tid. Versjonene til dagens konsoller ser definitivt ut til å være kansellert. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Den som ventar på noko godt ... Det er nok like greit at dei satser på å gi ut spelet på neste generasjons konsoller. Bare det ikkje tek alt for langt tid før dei får spelet ferdig. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Kom ikke som noen stor overraskelse ettersom Blizzard liker å utsette spill. Tenker da spesielt på diablo serien hvor spill ble utsatt i over 2 år. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Nei, hadde gledet meg til dette... Men Blizzard er jo perfiksjonister så kunne jo nesten regne med dette /cyrus Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hadde egentlig ventet at dette ville skje. Når det ikke kom i fjor vinter, så er det enklest å få selge spillet i glansen til nye konsoller. Men Star Craft universet forventes det kvalitet til, så jeg får vente enda mer. Kommer nok noe bra til slutt! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Håper at de går tilbake til Nintendo etter å ha kansellert GameCube-versjonen. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jaja, det eneste det har å si for min del er at jeg må vente enda noen år før det kommer et nytt blizzardspill. Har ikke no særlig trua på ghost. Jeg vil ha starcraft 2 surv surv Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Det betyr vel ikke noe annet enn at SC:Ghost var så elendig at de ikke ville gi det ut Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 *insert very very very foul language* dette var absolutt ikke noen hyggelig overraskelse Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det betyr vel ikke noe annet enn at SC:Ghost var så elendig at de ikke ville gi det ut 5821420[/snapback] Exactly! Husker ikke hvor jeg leste det, men grunnen var visst at Blizzard syns resultatet var for dårlig. Spillet hadde sikkert solgt bra, men de syns ikke det var nok. Syns det står respekt av en slik avgjørelse, jeg... Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 det potensielle salget er nok høyere for de nyeste konsollene, hadde de sluppet SC:Ghost til xbox og ps2 om 6mnd, så hadde det druknet i div titler til xbox360 og ps3. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Blizzard er perfeksjonister, de kunne faktisk utgitt et adventurespill om Warcraft to år før Warcraft III kom ut, men bestemte seg for at det ikke holdt "blizzard-standard" så de kansellerte det, og brukte heller det som WoW grunnlag. Holder med de som sier at de som venter på noe godt, venter ikke forgjeves Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Dette kom i grunn ikke særlig uventet, nei. De fleste Blizzard-spill har ganske mange år på bakken før de gis ut. Heller det enn det motsatte. Skjønt en bør naturligvis ikke gå altfor meget i den andre retningen heller. Duke Nukem Forever er jo kanskje et eksempel på dette. Om det nå engang blir lansert, har jeg mine tvil om spillet vil leve opp til standardene ettersom det har vært såpass lenge under utvikling (selv om de nå har oppgradert teknologien et par tre ganger). Men ikke misforstå. Jeg mener ikke det samme om SC:Ghost. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Vil heller at Blizzard setter fokus på Diablo/Starcraft/Warcraft serien slik det skal være. har ikke helt troen på at Ghost kommer til å fenge noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg