Peder82 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Prøver å finne en grei konferansetelefon som man kan koble til pcen for bruk med skype, på samme måten som med hodetelefoner. Slik at flere kan sitte og snakke med andre samtidig via en forbindelse. Noen som har noen erfaringer/anbefalinger? Lenke til kommentar
hainz Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg har kanskje ikke den beste løsningen, men er billig! Jeg bruker bordmic og stereoanlegg, fungerer fint, i den andre enden er det veldig lite ekko. Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Jeg har kanskje ikke den beste løsningen, men er billig! Jeg bruker bordmic og stereoanlegg, fungerer fint, i den andre enden er det veldig lite ekko. 5819518[/snapback] Takk for forslaget, men vil helst ha en integrert sak av mikrofon og høyttaler. Mest mulig lik vanlig konferansetelefon. Endret 27. mars 2006 av Peder82 Lenke til kommentar
spyro Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Tja, bare å kjøpe en mikrofon og høyttalere da Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 tenkte på noe mer som produktet jeg har linket til under, men kommer ikke på lager før langt ut i april. http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=10806 Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Er fortsatt på utkikk, er det ingen andre som har sett etter et slikt produkt? Sendte mail til netshop, men de hadde ikke noe å tilby:\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå