d'espresso Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Ja, jeg har ikke akkurat kommet langt (jeg har gjort mye annet tull, da ) Men jeg har fått bøkene nå, jeg ahr gått til dit kompasset/kartet sier, men der er det bare en sånn "Activate **** tomb" eller noe.. Hvordan får jeg gjort det? Jeg er sikker på at jeg skal gjøre det Det er kanskje en annen tråd om dette (ja, har søkt).. Lenke til kommentar
batmaniac Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Sjekk hva som skjer ved tomben klokka 12. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Thanks ............EDIT: Er det tolv på dagen?? Endret 27. mars 2006 av Naked Snake Lenke til kommentar
smetho Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 På dagen ja. Ja, er ganske kjekt å drive med andre ting hele tiden også Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 På dagen ja. Ja, er ganske kjekt å drive med andre ting hele tiden også 5819197[/snapback] Ok.. Har bare ikke fått testet det ut ennå, skjønner du.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Okey, hvordan får jeg alle tinga mine tilbake?? Jeg får ikke pickpocket han (jeg har gjort det, men får ikke gjort det igjen) og hvis jeg attacker han, desper de andre!! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Okey, hvordan får jeg alle tinga mine tilbake?? Jeg får ikke pickpocket han (jeg har gjort det, men får ikke gjort det igjen) og hvis jeg attacker han, desper de andre!! 5819271[/snapback] Antar du er i hulen? Min metode (vet ikke om det er den eneste): Lusk vekk så du får drept han fyren, ta tilbake tingene dine, løp og hent boka og spring som et helvett ut til guds frie natur Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Blås i det.. EDIT: Er på rømmen ut derifra nå, men det er en "rockwall" som "won't shift" *confused.. Endret 27. mars 2006 av Naked Snake Lenke til kommentar
smetho Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Sorry, dårlig skrevet av meg Jeg mente at du må gå vekk et sted slik at du og han som følger etter deg er litt "alene" slik at du får tid til å drepe han før resten av gjengen kommer. Deretter gjør du det jeg skrev Utstyret ditt kan du ta når du har drept han fyren. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Blås i det.. EDIT: Er på rømmen ut derifra nå, men det er en "rockwall" som "won't shift" *confused.. 5819297[/snapback] Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 EDIT: Er på rømmen ut derifra nå, men det Er en "bryter" litt tilbake på venstre side, der hvor den gangen begynner. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 EDIT: Er på rømmen ut derifra nå, men det Er en "bryter" litt tilbake på venstre side, der hvor den gangen begynner. 5819597[/snapback] Fant den litt itdligere, men takk:) Jeg antar at spionene ved Cloud-templet ikke kommer ut før natta.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg fortsetter min tafatte ferd.. De spionene, de kommer aldri!! Jeg har drept de i huset til "Jearl".. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Såvidt jeg vet så var det ikke flere. Du skal ned i kjelleren, få tak en skriftrull, som du da skal ta med til Jauffre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå