powerman_ Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hey! Da har jeg og dama snart 1 års jubileum. problemet er at jeg ikke er sikker på hva jeg skal gi hun i gave. Tenkte på retningen ->smykke, men er usikker på hva, og hvor dyrt. Noen som kunne hjelpe meg litt? btw. hun er 19 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Tror ikke du kan gå veldig feil med et smykke. Ett sølvhalskjede med en pen ting på. Noe som symboliserer dere to. Eller noe dere to har sammen. Feks hun skiskyter dama og franske skiskyter mannen kunne kjøpt et smykke med et sikte på...for mellom dem to betyr det noe spesielt. (for andre kan det kanskje være litt makabert)... Så tenk litt i de baner. Damer elsker når ting har symbolverdier og betyr noe mer enn bare hva man ser. AKIRA Endret 27. mars 2006 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Morsomt...i morgen har jeg og dama vært sammen i et år også. Lenke til kommentar
powerman_ Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 hmm.. da blir det kanskje et smykke da , men så var det det her med pris... Hvor mye penger skal jeg bruke? Jeg er helt grønn på dette området :/ ps. sparer til et nytt skjermkort, så jeg kan tømme bankkontoen min... bare tuller Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 ^^Hvor mye syns du selv at du kan bruke? få en pris, så blir det enklere å hjelpe deg! Lenke til kommentar
mkon Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Haha, datan først ja:P Men det er ikke bare penga, men tanken bak det som teller. Du kan jo kjøpe et fint halskjede til no hundrelapper og fortsatt få et ok skjermkort da:P Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Besøk www.smykkebutikken.no Disse er sinnsykt fine, koster 198,- Perler er greit å ha. Kan nesten ikke slå feil. Pris 498,- mulig det er baremeg, men perler er så herlig<3 halskjede, pris 585,- Eller Nydelig veske til 790,- HERREGUD SÅ FIN DEN ER!! Hadde mye fint på www.glitzys.com , men merk at mange av smykkene og veskene der inne er designer-insprert. DVS kopier! Eller et par hawte solbriller fra Gucci, kunn 1950,- fra solbriller.com Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 En hjemme snekra klem burde gjøre susen. Er ikke alt som kan kjøpes for penger veit du! PS: Synes de solbrilla var litt i over kant. Er selv ganske imot ting som er dyrt bare fordi det står et merke på dem. Kjøp et par solbriller på Rema 1000.... Samme efekt Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 kun 1950,- fra solbriller.com5820584[/snapback] Du sa det med ironi ikke sant? Kun 1950 kr? Det er jo ikke noe "kun" her...det er "blodpris 1950 kr". Hvis metalet var hvit gull, og rammen av karbonfiber og glasset med styrke så kanskje den er verdt 1950 kr. Men til og med du som jeg anntar er en motebevist ung dame....skjønner at 1950 kr for et par solbriller av den typen er ran på høylys dag. Jeg liker mote selv, men et sted går grensen synes nå jeg da. AKIRA Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) (...massepenger...) 5820584[/snapback] Herreguuuud... Så mye for et par solbriller?? en får da prikk like nesten da på hennes og mauritz, eller noen lignende butikk. det holder vel med et kjede eller noe, kanskje ta henne med ut på noe å... Endret 27. mars 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Cola koster vel 0.10 øre per flaske og produsere, likevel kjøper dere den for 10. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hubbert! Nå er du snill med Hanne, ellers kommer noen og tar deg... Stikk på glassmagasinet og kikk litt rundt. Jeg kjøpte en gave til samboeren i dag, bare for å være snill. Kjøpte en sånn rød-hjerte-støtt-rødekors-pynte-glass-ting til 200spenn. Hun ble kjempeglad for den Jenter ELSKER te-lysestaker, duftlys og pynte dilldall Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg gjorde det enkelt og fjerna all off-topic tulling i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå