jennnereer Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Skal kjøpe meg SFF som skal brukes til film og spill har da kommet over dette oppsettet: Shuttle SN25P Amd Athlon X2 3800+ Club3D 7800GT Single slot kjøler (ledig PCI E 1x) Raptor 73GB OCZ Platinum PC-3200 2x1024MB (2-3-2-5) 400Mhz E.L. Plextor PX-712SA/T3BP - DVD±RW-stasjon - Serial ATA Acer 19" Widescreen LCD Eneste jeg ikke finner selv er et PCI E1x tvtuner og en brukbar usb 54/108mbp/s Tips eller kommentarer ville vært supert! Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Fant en test av shuttle barebone her Den kom veldig bra ut, og spesiellt støynivået var bra. En ting med tanke på støy, Raptor disken er jo 10000 rpm så den vil jo støye endel mer enn en vanlig 7200rpm disk. Dette har jo litt å si dersom den er til stuebruk som du sier i topic. En annen ting er størrelsen på disken. 73 GB går rask med dersom du bruker den til film og spill. Har selv en pc til film og spill, og mine 450 GB blir stadig for lite. Fant 1x PCI Express Tv-kort i prisguiden her Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Fant en test av shuttle barebone herDen kom veldig bra ut, og spesiellt støynivået var bra. En ting med tanke på støy, Raptor disken er jo 10000 rpm så den vil jo støye endel mer enn en vanlig 7200rpm disk. Dette har jo litt å si dersom den er til stuebruk som du sier i topic. En annen ting er størrelsen på disken. 73 GB går rask med dersom du bruker den til film og spill. Har selv en pc til film og spill, og mine 450 GB blir stadig for lite. Fant 1x PCI Express Tv-kort i prisguiden her 5819012[/snapback] Terratec it is det med harddisken så har jeg lest en annen plass at den kun spinner opp når det trengs. har en annen har en 250GB S-ata disc liggende som jeg kan bruke. har hatt bærbar så 80 gig holder en stund for meg. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Det lå linker til tester av begge kortene på komplett.no: Terratec Powercolor Utifra testene synes jeg Powercolor kortet så tryggere ut. Det har radio og det er low-profile = bedre luftgjennomstrømning til skjermkortet som står rett vedsiden av. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 tar den jeg. vet du om noen kraftige Wlan moduler? Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Egentlig ikke. Har holdt meg til 3com og linksys. Har best erfaring med det. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Angående det Powercolor kortet, kan jeg hvertfall si at etter et par ukers testing, er jeg strålende fornøyd med mitt Flott bilde, grei hastighet på kanalskift, bra fjernkontroll osv... Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Angående det Powercolor kortet, kan jeg hvertfall si at etter et par ukers testing, er jeg strålende fornøyd med mitt Flott bilde, grei hastighet på kanalskift, bra fjernkontroll osv... 5821917[/snapback] så det er brukbart nok til å bruke pc`en somtv på en liten hybel? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Ja det synes jeg absolutt. Jeg bruker det som en fullverdig løsning nå, koblet på LCD-skjerm uten tuner. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Supert! takker for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå