Howard Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Sonys nye 200-platers DVD-skifter/skriver bør være ideell for media-PC-er, men prisen gjør sitt til at den ikke blir for alle. Les mer Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) WOW helt rått produkt.... Men for en pris da gitt Endret 27. mars 2006 av Amriden Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Noe slikt har jeg ventet på og prisen var heller ikke avskrekkende (ikke veldig lav heller...). Men når sant skal sies så venter jeg heller på Blu-Ray utgaven om 2-3 år... Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Er ikke såååå galt med tanke på hvor mye de 200 DVDene kostet i utgangspunktet... 200stykk x ca 150kroner blir 30'000kr... og da kan man jo likgodt kjøpe et lagringssystem som gjør at man ikke tenger ta dem ut og inn av spilleren og risikere å ripe dem.... koverene kan man likevel ha i DVD-hylla til skue Vil si at dette var genialt! Og kan de brukes til data-DVDer også så om dette fungerer så er det en god femmer til og med prisen tatt i betraktning Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) + Genialt konsept - Svindyr - Støtter sleipe Sony med mye penger Det er noe slikt Imation Disc Stakka burde vært. Endret 27. mars 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Syns ikke den var avskrekkende dyr jeg, men kommer nok ikke til å kjøpe siden jeg ikke bruker så mye dvd. Francis Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 + Genialt konsept- Svindyr - Støtter sleipe Sony med mye penger Det er noe slikt Imation Disc Stakka burde vært. 5818926[/snapback] Produktet er nok mest ment for Custom installasjoner, i både private hjem og hos bedrifter. Tar en med timesprisen for en innstallatør så er prisen for den Sony-saken bare for vekslepenger å regne. Men ellers enig i at den disk-stacka-saken burde hatt samme opplegg, noe jeg kommenterte i tråden som omhandlet produktet. Er det for øvrig ikke slående forskjeller i både bruks- og estetisk design i de to ellers like produktene? Skal en begynne å boikotte alle selskaper som støtter DRM så får en det kjedelig framover. Dropp i alle fall planene om å kjøpe ny PC. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Den boksen blir for stor imo. Prisen er ikke avskrekkende heller, men ikke tale om at jeg vil putte den svære blingsen inn i mitt system. Da bytter jeg heller plater manuelt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Ganske dyr, kunen jo vært bra for ripping, så man kunne gjort det remote (utrolig erglig at man ikke kan skifte CDer remote på en enkel måte i dag), det er bare det at jeg er litt skeptisk til at drevet har det som skal til. AtW Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Når de først gir denne ut, hvorfor ikke gi det med samme kapasitet som de gamle DVD spillerne de ga ut får mange år siden, med 401 plater (400 i lager, og 1 i skuffen. Disse kunne også koples 5 i serie. Og hvis jeg ikke husker feil så kostet disse kun 8000,-. Og det var da DVD spillere var dyre (billigste "Rimi" spillere kostet 2000,-). Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Alt for dyr, og dessuten så liker jeg ikke Sony. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Kan jo lage sitt eget SAN for den prisen der Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hmm... hvis man da kan bruke denne sammen med for eksempel myMovies og bare velge fra en grafisk meny hvilken film man vil se, har man et genialt produkt her Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Rett og slett genialt! Hvis prisen ikke blir vesentlig høyere så vil jeg seriøst vurdere en slik hvis/når den kommer i Blu-Ray versjon med 20-40TB i datakapasitet Endret 28. mars 2006 av snorreh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå