XmasB Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Det er på tide på med en oppgradering igjen da. Begynner å bli lenge siden sist. Jeg tenkte jeg skulle gå for AMD denne gang. Støy prøver jeg å holde nede, så jeg ønsker et hovedkort med passiv kjøling på Northbridge. Videre hadde jeg ikke tenkt å bytte ut ram'en enda, så kortet bør også støtte "vanlig ram". Gjerne i tillegg til DDRII. PCIex-16 er selvsagt. Dette er tross alt hovedgrunnen til oppgraderingen... Jeg har funnet dette kortet fra ASUS: Asus A8N-SLI Premium Og selv om kortet sies å være billig, så synes jeg det er litt stivt. Jeg trenger ikke SLI i utgangspunktet, men har ikke sett andre kort med passiv nb kjøling som virker som noe særlig. Totalt har jeg tenkt å bytte til: Hovedkort - Asus A8N-SLI Premium CPU - AMD Athlon 64 3700+ eller AMD Athlon 64 X2 4200+ Skjermkort - Gainward GeForce 7900GT 256MB Er dette en god løsning? Eller bør jeg bytte ut noen av delene? Endret 31. mars 2006 av XmasB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå