haugenes Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei! Jeg skal formatere pcen, da trenger jeg og finne mail og kontakter i mappene, vet noen hvor de ligger? Bruker Microsoft Outlokk mail program John Gunnar Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Adresseboken kan eksporteres fra den gamle og importeres i den nye installasjonen. E-postkonto informasjon kan også eksporteres og importeres. Meldinger må du hente frem selv. De ligger i en skjult mappe i brukermappen din under: C:\Documents and Settings\"brukernavnet ditt"\ Det er enten mappen programdata\Microsoft\"mailprogrammet" Eller "Lokale instillinger\programdata\microsoft\"mailprogrammet" Har ikke Outlook på denne maskinen så kan desverre ikke gi noen bedre forklaring, men du bør finne det på denne måten. Tror forresten alt dette skal ligge under hjelp i e-post programmet... Endret 27. mars 2006 av SpACEmaN Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei! Jeg skal formatere pcen, da trenger jeg og finne mail og kontakter i mappene, vet noen hvor de ligger? Bruker Microsoft Outlokk mail program John Gunnar 5818836[/snapback] Microsoft har laget et enkelt backup program for slike ting. Du finner dette ved søk, eller office.microsoft.com. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Ligger i *.DBX filer Kan gå inn på sånne med f.eks MailNavigator Lenke til kommentar
musicmixer04 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 hei.. bruker outlook express.. det enkleste for backup er bare gå inn på mailkontoen og kopiere/dra slipp, alle mail/kontakter tar 2 sek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå