Gå til innhold

Motörhead kommer til Mo i Rana!


larseer83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
Har akkurat vært og sett (og hørt) Motörhead nå. Og hei de ruler!!

Håper bare det slutter å pipe i høyreøret mitt snart......

6535330[/snapback]

 

De spillte så høyt på VIKA 06 at det peip i begge ørene mine 7 dager etterpå! Sto HELT fremst uten ørepropper.... bra? :no: konserten bra? :yes:

 

PS. Ryktes om AC/DC til VIKA 07!

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar
Bra åja? Hørte ikke ett kvekk på flere dager.. Begynte å bli litt redd for at hørselen hadde tatt kveld. Men heldigvis ble det bra igjen.

 

Sliter litt med at jeg har blitt veldig ømfintelig for høye skarpe lyder. men men. Kan være alderen :|

7489954[/snapback]

 

Faen seriøst? Er megafølsom for skarpe lyder selv... halvt år etterpå :no:

Mamma og Pappa sto hjemme og prøvde å snakke til meg 2 timer etter konserten, greit jeg var drita full men hørte INGENTING overhode ikke en døyt! Skummelt! Å jeg er 23....

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar
Noen timer etter konserten kjørte jeg til Stockholm, ganske smertefull tur, ett stykke inn i sverige stakk jeg på apotek og handlet øredotter. Så jeg gikk med den noen dager for å spare ørene.

 

Vika til neste år så skal jeg ha plugger i hele tiden. Nekter øresus resten av livet. Jeg er 29.

7489988[/snapback]

 

Samma her.... ble sendt ut dagen etterpå for å klippe plena... bare lyden fra gressklipperen reiv i øra, så jeg gikk rundt med ørepropper i 4 dager etter vika for å skjerme ørene. Da tenkt eg FAN OG! Eg bi døv resten av live... FARSKEN!

 

mottohedd06.JPG

 

mottohedd06-2.JPG

 

 

Så nært sto eg.... :dontgetit:

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...