larseer83 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Slå den folkens! Motörhead skal spille i Mo i Rana på Vikafestivalen 06 Det kommer til å ta HELT av!! Vi som er ranværinger kommer til å kose oss bra i sommer ass!! http://www.vikafestivalen.no/_prog_arti_motorhead.php Sitat fra siden: "Selveste Lemmy Kilmister og resten av Motörhead skal blåse ut ørevoksen på sommerens festivalpublikum i Vika." SEE YOU THERE!! Endret 27. mars 2006 av AudiPowha Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Gled deg, var på Motörhead i Stavanger Motörhead anbefales virkelig. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Ja, jeg trur det kommer til å slå sinnsykt hardt!! Greit Lemmy nesten er 60 år gammel, men fy helv*** han rocker!! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Og de spiller på Bukta-festivalen i Tromsø rett før det. Glede seg! Bukta Endret 27. mars 2006 av Gromle Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Og de spiller på Bukta-festivalen i Tromsø rett før det. Glede seg! Bukta 5820470[/snapback] Jepp!! Jeg skal spare opp masse ørevoks!! Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg var og på Motörhead-konserten i Stavanger. Fet konsert. Masse folk. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Og de spiller på Bukta-festivalen i Tromsø rett før det. Glede seg! Bukta 5820470[/snapback] Jepp!! Jeg skal spare opp masse ørevoks!! 5820486[/snapback] Hehe yess!! Dette kommer til å bli bra! Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Bra at et såpass respektert band som Motörhead stiller opp på relativt "små" festivaler! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jepp! Tar turen over sjonfjellet. Litt lengre enn før men Motorhead er verdt det!! No sleep til Vikafestivalen.. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Jepp! Tar turen over sjonfjellet. Litt lengre enn før men Motorhead er verdt det!! No sleep til Vikafestivalen.. 5836706[/snapback] Hehe.. bra det Syns det var på tide at det ble en festival på den enorme tomta der.... har lenge drømt om å ha fått et skikkelig rått band dit som kunne smelle avgårde med noe skikkelig tøft!! Ser bare ikke for meg Motörhead på Sjonstock... :!: "Good Day... We Are Motörhead... And We Play Rock 'n Roll!" -Sitat Lemmy- Endret 30. mars 2006 av AudiPowha Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Håper ikke det blir utsolgt så alt for fort, har nemlig ikke råd til å kjøpe billett før om flere uker.. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Håper ikke det blir utsolgt så alt for fort, har nemlig ikke råd til å kjøpe billett før om flere uker.. 5837512[/snapback] Kanke falle meg inn... har snakka med Mads Mjelle.. han som styrer hele showet, og han sier det ikke blir utsolgt i første omgang!! Satser på at han har rett i det. Men sattan de billettene var dyre ass... nesten 1000 spenn Endret 30. mars 2006 av AudiPowha Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Ja men betaler uansett hva det koster fpr å få se Lemmy og co. Har ikke sett Motorhead siden roskilde 93 faktisk, husker ikke så mye fra den konserten, bare at jeg spøy utover masse folk.. Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Haha.. jeg bor i vika og har vikafestivalen i stua nesten Men man må vel støtte gutta og betale seg inn. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Haha.. jeg bor i vika og har vikafestivalen i stua nesten Men man må vel støtte gutta og betale seg inn. 5838592[/snapback] Ja, bor ikke så langt unna sjøl... men ikke nært nok til å se noe... Gleder meg til å komme til mo igjen til sommer'n... Er bare en ting som mangler da... SOOOOOOOOOL og varme!! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Kanskje det blir en knallsommer her oppe i nord? Masse pils og sol og Lemmy Kilmister! Fy faen, dette blir stort! Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Kanskje det blir en knallsommer her oppe i nord? Masse pils og sol og Lemmy Kilmister! Fy faen, dette blir stort! 5839027[/snapback] Hehe... ja jeg håper på det... var hjemme på mo i forrige uke... Leste ranablad og der sto det at Motörhead skulle på vika 06... første jeg gjorde var å stikke opp på gutterommet og hente et par motörhead album fra platesamlinga og dra dama med på en lang biltur.... hun syns faktisk det var ganske bra Sanger du bør ha hørt fra Motörhead: Ace Of Spades, Overkill, Burner, We Are Motörhead, Locomotive, Sacrifice, Damage Cace Endret 30. mars 2006 av AudiPowha Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Det blir bra ja bare husk at det kommer enda flere band... Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Det blir bra ja bare husk at det kommer enda flere band... 5849357[/snapback] Det bryr jeg meg ikke om... ingen slår Motörhead uansett... affal ikke lusne Kaizers :!: :!: Noe av den værste musikken jeg hører må være det! Høres jo ut som serbisk mafia som banker kattunger... Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 fullstendig enig men blir bra uansett, alt annet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå