hdanielsen64 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei! Skal oversette to biltekster, som er temmelig vanskelige. Har noen ord som jeg ikke klarer å oversette, kan noen hjelpe? Kamaksler Lettvekts råde (wtf?) Datasprut Dyse Innsug Drivaksler Drivknuter Dreiemoment Karosseri Fordeling innfestningspunkter dørtrekk flokket dashboard understell veiv Toppakning Spjellhus Dersom noen kunne hjulpet meg med noen av disse ordene, hadde jeg blitt utrolig glad! Kan gjerne gjengjelde tjenesten på noen måte! takk på forhånd:) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei! Skal oversette to biltekster, som er temmelig vanskelige. Har noen ord som jeg ikke klarer å oversette, kan noen hjelpe? Kamaksler Lettvekts råde (wtf?) Datasprut Dyse Innsug Drivaksler Drivknuter Dreiemoment Karosseri Fordeling innfestningspunkter dørtrekk flokket dashboard understell veiv Toppakning Spjellhus Dersom noen kunne hjulpet meg med noen av disse ordene, hadde jeg blitt utrolig glad! Kan gjerne gjengjelde tjenesten på noen måte! takk på forhånd:) 5818707[/snapback] Oversette de til hva? Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Oversette de til hva? 5818722[/snapback] Engelsk:) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Engelsk kanskje? Men hva i granskauen er en "datasprut" og et "flokket dashboard"? Kamaksler = cam shaft eller collar shaft Lettvekts råde = lightweight connecting rod? Datasprut ? Dyse = nozzle Innsug = suck in ? Drivaksler = drive shaft Drivknuter = Dreiemoment = torque/motor torque Karosseri = body work Fordeling (fordeler er hvertfall ignition distributor) innfestningspunkter = fastening point? (Keep It Simple) dørtrekk = door cover? flokket dashboard = ? understell = chassis veiv = cranck Toppakning = head gasket Spjellhus = throttle valve? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg mener innsug = intake Fordeling som i vektfordeling er vel balance. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Datasprut: Electronic fuel injection (EFI) Dyse = jet Innsug = inlet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå