Gå til innhold

Driver til InFocus LP640?

Gjest Slettet+7412534

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+7412534

Hei

På skolen har vi en Infocus LP640 projektor.

Problemet er at jeg ikke kan koble opp min bærbare til den (via dvi) fordi jeg mangler drivere. De som IT-ansvarlige på skolen har ferie, så jeg må få tak i de på en annen måte.

Jeg fant siden, hvor jeg kan laste ned driverne.

Infocus driver

Problemet er at jeg ikke har serial nummer. Projektoren er dekket av et deksel (på grunn av tyverisikring) så jeg kan ikke finne det.

Har noen andre et serial som jeg kan bruke, eller vet dere om et annet sted jeg kan laste den ned?

Takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

På skolen har vi en Infocus LP640 projektor.

Problemet er at jeg ikke kan koble opp min bærbare til den (via dvi) fordi jeg mangler drivere. De som IT-ansvarlige på skolen har ferie, så jeg må få tak i de på en annen måte.

Jeg fant siden, hvor jeg kan laste ned driverne.

Infocus driver

Problemet er at jeg ikke har serial nummer. Projektoren er dekket av et deksel (på grunn av tyverisikring) så jeg kan ikke finne det.

Har noen andre et serial som jeg kan bruke, eller vet dere om et annet sted jeg kan laste den ned?

Takk for svar

5818659[/snapback]

Jeg trodde du kunne finne serienummeret på projektoren via MAIN MENU>ABOUT jeg, men er ikke 100% sikker...

Ring gutta i vedlegget anyways.

DrE post-30-1143448962_thumb.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7412534
Jeg trodde du kunne finne serienummeret på projektoren via MAIN MENU>ABOUT jeg, men er ikke 100% sikker...

Ring gutta i vedlegget anyways.

DrE post-30-1143448962_thumb.png

5818720[/snapback]

Det var ikke mulig å finne serial nummeret via Main Menu>About, bare firmware nummer.

Andre forslag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7412534

Fikk lasta ned driveren nå. It-ansvarlig kom tilbake, og jeg fikk serienummeret til projektoren. Nå er problemet bare at vi trenger en USB kabel for å installere driveren. Er ikke sikker på om vi har den...

Alltid nye problemer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...