Mio Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Noen som har prøvd 40.52 driveren? Fungere tv ut riktig på denne? På 40.41 fikk jeg bilde på skjermen når jeg kjørte film,men det ble svart på tv'n. Mange andre som hadde samme problemene. Noen som har testet om dette fungerer nå? MiO Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hei. Jeg kjører Det. 40.52 nå. Ser ut til at TV-ut fungerer skikkelig på denne. Hadde samme problemet som deg med .41. Vet ikke om det hadde noe å gjøre med nView instillingene. Har satt TV-en som egen desktop med instilling for å kjøre fullscreen på den desktoppen. Funket fint når samboer skulle se film mens jeg satt og skrev på hovedfagsoppgaven :sad: Det ser ut til at dette har skapt nye problemer for meg. Viss jeg bruker "show desktop" ikonet så fryser maskinen i ca. 10 min før jeg igjen kan velge mellom de åpne vinduene på "default desktopen". Vanvittig irriterende spør du meg. Er det forresten noen som vet om det er mulig å se film på TV'en med Winamp 3 på en desktop og samtidg høre på musikk med Winamp 3 på dataen? (TV'en står i et annet rom). Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Kjører 40.52 jeg også nå. Joda jeg får 1000 poeng mer i 3DMark2001SE enn jeg fikk med 30.82. Men ytelsen i OpenGL har gått ned! Klart at dette er beta, men håper da nVidia fixer OpenGL driveren før de lanserer driverene offesiellt. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 hm...finner ingenting om 40.52-driveren på nVidia.com. er jeg blind? er det kanskje ikke nVidia selv som har laget dem? I så fall holder jeg meg langt unna den... Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Det er nvidias egne drivere, men de er beta. Jeg laster de ned fra http://www.guru3d.com. Her finner du også tilvarende for ATI og VIA (4-in-1-drivere). Lenke til kommentar
Hotshot Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Det om at bildet på filmen er svart på spilleren... Bruker du Windows Media Player så kan du gå på tools:Options:Performance:advanced og så klikker du av "use overlays" så skal d komme bilde når du klikker på filmen Lenke til kommentar
allyse Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-09-26 18:28, skrev Hotshot:Det om at bildet på filmen er svart på spilleren... Bruker du Windows Media Player så kan du gå på tools:Options:Performance:advanced og så klikker du av "use overlays" så skal d komme bilde når du klikker på filmen Eller sette TV skjermen som primary.... Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå