int20h Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 HD DVD ser ut til å få nok et lite tilbakeslag etter at Toshiba annonserer sin andre utsettelse av sine HD DVD-spillere. Les mer Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 For meg haster det ikke allikvel. Jeg har ikke råd til å kjøpe dette på noen år. Dessuten vil jeg ikke være inovatør på området, da det koster mer enn det smaker Men for de med mye penger og en skikkelig HD skjerm med HDMI ser jeg helt klart vil få mye opplevelse for pengene. Så kan de jo kline til å kjøpe ALLE filmene som kommer på HD DVD eller Blu-Ray. Med tanke på at det sannsynligvis slippes kun 4 i løpet av våren er det jo rimelig stor sjanse for at alle som har slike spillere også har alle disse filmene For oss vanlige må vi forholde oss til å laste ned HD filmer og serier via internett, da det i nisselandet Norge ennå vil gå noen år før vi får tv sendinger med HD og HD materiale i butikkene. Er det rart folk kopierer mye? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hmm, liker forsåvidt ikke at de jobber aktivt med kopibeskyttelsen, da det er mitt ønske at denne blir brutt, da jeg tror det er en fordel. AtW Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Ikke overraskende, så lenge man ikke greier å få ferdig noen titler ved lanseringen. Og for de fleste som interesserer seg for film ble HD-DVD høytidelig begravet for et par år siden uansett. Lenke til kommentar
bushnut Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg har sett 1080iMatrixReloaded på en torrentsite.. mulig det er et prøveeksemplar som har lekka ut. HDCP er visstnok allerede cracka. Det skal bli spennende å se hvor langt filmselskapene vil gå, nå når dem har sjansen å komme med nye måter å ta piratkopistene. Jeg blir glad hvis jeg slipper å bytte ut min 30000 kroners pc for å se en HD film som den var ment å bli sett. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Om de hadde kuttet ut hele kopibeskyttelsen så hadde det blitt aktuellt for min del. Lenke til kommentar
Outrage Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Jeg har sett 1080iMatrixReloaded på en torrentsite.. 5820155[/snapback] Amerikanere har tilgang til HD allerede gjennom sat og d-vhs, så filmen stammer nok fra en av delene. Mest sannsynlig satelitt. Edit: det kan også være oppkonvertert DVD... Mvh Endret 27. mars 2006 av Outrage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå