Bullit Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei! Kjøpte meg nylig en Tivoli Pal radio, den oppladbare og sprutsikre utgaven. Problemet er det at det hele tiden er en konstant pipelyd/støykilde ved lavt volum. Dette endrer seg om jeg snur og vender litt på radioen. Jeg har allerede fått byttet inn den første, da jeg mente dette ikke kunne være riktig, men til lite hjelp. Det høres spesiellt tydelig når jeg kobler ipod til Aux inngangen og skrur opp volumet uten å spille musikk. Har jeg vært uheldig med begge radioene, eller skal det bare være sånn? Noen som har samme type, som kan dele litt erfaring? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei!Kjøpte meg nylig en Tivoli Pal radio, den oppladbare og sprutsikre utgaven. Problemet er det at det hele tiden er en konstant pipelyd/støykilde ved lavt volum. Dette endrer seg om jeg snur og vender litt på radioen. Jeg har allerede fått byttet inn den første, da jeg mente dette ikke kunne være riktig, men til lite hjelp. Det høres spesiellt tydelig når jeg kobler ipod til Aux inngangen og skrur opp volumet uten å spille musikk. Har jeg vært uheldig med begge radioene, eller skal det bare være sånn? Noen som har samme type, som kan dele litt erfaring? 5818618[/snapback] Ville tatt det direkte med Neby HiFi som er importør. Kanskje har de råd eller erfaringer på området. DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå