Pivotal Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 altså... jeg hadde hørt en god del bra om fmp og bestemte meg derfor for å se serien og hadde gode forventninger.. de første 9 eller så episodene funket bra med en grei storyline, god animasjom og kjempebra humor.. men så etter det så detter liksom alt i dass Etter dette visse punktet så virker det som har drukke seg drita og bestemt seg for å kaste caracther development, storylines og innsats på animeringen rett vekk.. helt sykt egentlig.. I de første episodene var jeg faktisk imponert over grafikken og synes den var godt over average i forhold til hva de fleste animeserier kommer med i dag.. men etter første storyarcen er ferdig så går animasjonene til godt under average.. grusomme saker.. Og storyarcene er jo bare grusomme.. storyarc 1 fungerte bra og jeg synes de burde bygd mer videre på den.. isteden føger de opp med 3-4 eps som ikke gjør noe for historien i det HELE tatt og de mislykkes i ganske stor grad i å gjøre noe fornuftig caracther development.. og neste story arc er også ganske poengløs.. det eneste den gjør er å få frem whisperkreftene men det kunne de kunne inkorporert storyarcen i resten på en mye bedre måte. Den eneste andre storyarcen som fungerer er ørkenkampen.. det er faktisk en mål og mening med den. Slutten er brukbar.. storymessig fungerer det faktisk greit men de burde ha hatt en bedre avsluttningen etter min mening, men det er nok ganske subjektivt. Men alt i alt så virker det aller meste av story og caracther bygging veldig tilfeldig satt sammen og ikke ordentlig gjennomtenkt i det hele tatt. Så det jeg egentlig lurer på er hvorfor det er så mange som liker denne serien? Humoren er god til tider og mechene er ikke ille så lenge de ikke sammenlignes med evangelion... men det kan da ikke være nok til å gi det et sånt godt rykte? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har du vært innom FMP: fumoffu?? Sannsynligvis derfor så mange liker serien.. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 jeg har sett gjennom hele fmp og er enig i at den kunne vert mye bedre. personlig synes jeg at Fumoffu blir litt barnslig til tider. The second raid derrimot, det er bra saker. jeg vill ambefale den sterkt, den er bedre en den første serien på nesten alle punkter. absolutt en av mine favoritt animer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå