Gå til innhold

Verdi-PC: A64 3.7+, 1024MB RAM, 300GB HD mm. 4mnd

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal selge, eller bytte min pc i en laptop og i den anledning er jeg ute etter å få en ca verdi for hva jeg bør forvente å få for den før jeg legger den ut noe sted..

Oppsettet er som følgende;

A64 3700+

1gb value twinmos ram

Diamondmax11 s-ata2 300gb

XFX 7800gt extreme 256mb

Asus AN8 SLI-Premium

Thermaltake Tsunami kabinett

20/24pin 680w Silent Purepower Serie, Sort

cd\dvd brenner, sort (sony, vet ikke nøyaktig produktnavn men den var ganske billig så det teller egentlig ikke.)

I tillegg skal jeg selge en skjerm, enten med eller løst fra resten av pcn, det er snakk om en 19" Nec 1970GX, ca 5 måneder gammel. Hva burde jeg ta for den?

Trenger dere vite mer om de spesielle delene er det bare og spørre.

Den fungerer perfekt og jeg har ikke hatt noen problemer overhodet med den.

(Grunnen til at jeg skal selge står øverst)

Så det hadde vært bra om noen av dere kunne anslått sånn ca hva jeg burde få for PCn og skjermen.

Takk for hjelp.. :)

Endret av Nwader
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
18 000 kr uten skjerm kanskje..

5818382[/snapback]

Nypris på dette inkludert skjerm ligger på omkring 14.000 kroner.

Så inkludert skjerm vil en grei pris være i området 7.500 - 8.500 kroner.

Ørjan...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Skjermen er bra den. Si du kan presse den opp i 2500 da, men husk at du f.eks får Samsungs 930BF til 2995,- ny så da setter det litt begrensninger på hva folk (flest) er villige til å betale i og med at det er snakk om en kategorien gamingskjerm og NEC-skjermen har dobbelt så høy responstid. Som Notar-folka messer om så handler det jo om å finne DEN kjøperen som er villig til å betale mest for akkurat DIN pc (bolig). Det kan jo ta litt tid. Har du den, så bruk den (tiden altså).

Endret av sgc
Lenke til kommentar

Hei der minnet du meg på noe. Jeg var innom QXL for en ukes tid siden og der var det en som hadde fått en svimlende sum penger for sin PC innpakket i Thermaltake Tsunami kabinettet. Den hadde 3200+ og x800pro agp 1 gig 200gig hdd uten noe mer og han fikk 8400kr for den hvis jeg ikke husker helt feil :D

Jo pluss tastatatur, mus og noen 300kr. høyttalere

Endret av sgc
Lenke til kommentar
7000 for PC

2000 for Skjerm

5818584[/snapback]

synes det ser rett ut

husk at normalen er å ta 50-70% av orgnal prisen og da spørt hvor bra delene er (hvor mye skjermkort eller cpu klokker)

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
husk at normalen er å ta 50-70% av orgnal prisen og da spørt hvor bra delene er (hvor mye  skjermkort eller cpu klokker)

5819041[/snapback]

Nei.

Kan være med på at det er vanlig å ta 50% - 70% av nypris på salgstidspunktet. Hva man betalte for tingene for ett år siden er uinteressant. Hvis prisutviklingen har gått slik at nypris i dag er 50% - 70% av prisen for ett år siden, sier det vel seg selv at man ikke kan forvente å få det samme for sine brukte deler.

Ørjan...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...