Killer_DT Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: smetho skrev (2002-09-27 23:25):Love is in the air.... U go g....ehh, boy! Eller voldtektsforbryter... Det er forresten ingen problem å finne ut ALT om en person visst man bare vet hvor man skal lete... Tenker spesielt på adresse alder og skatt/lønn osv Jeg hadde ihvertfall ikke lært folk på nettet som spør hvordan man finner slike ting ut... Det er alt slags former for kriminelle der ute og det er bedre å være safe than sorry... Si ifra hvordan hu chicken var i senga da... Lenke til kommentar
*T* Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 14:15, skrev Killer_DT:Si ifra hvordan hu chicken var i senga da... Hører jeg en som er singel igjen, hvis det kommer ut på hw.no? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Sukk... Det er så lenge siden eg har fått meg noe att eg snart er jomfru igjen. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: SnowDOG_ skrev (2002-10-02 04:11):Sukk... Det er så lenge siden eg har fått meg noe att eg snart er jomfru igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå