grwatz Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hvordan går man frem for å få kontakt med en person når man har følgende info: -fornavn -bosted -alder -skole -linje på skolen mangler dessverre dette: -mobnr -etternavn Alle forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 dra på skolen... Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 http://www.google.com Ikke umulig at du får tak i fyren. Går også an å ringe skolen og oppgi en fiktiv grunn... Lenke til kommentar
LeD Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Du kan prøve et søk i http://www.telefonkatalogen.no Søker jeg på mitt fornavn og bosted, finner jeg bare meg og en annen. Men om det er en Ole i Oslo du skal ha tak i kan nok listen bli lengre... LeD [ Denne Melding var redigert av: LeD på 2002-09-26 00:09 ] Lenke til kommentar
grwatz Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 har pr*vd * ringe skolen... det gikk ikke helt bra dessverre. kommer nok til * m*te opp der i morgen. Google hjalp dessverre ikke s*rlig. Noen andre ideer? Om personen er umulig * finne p* skolen? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 henge opp lapper på skolen? "ønsker kontakt med Arne Bjarne. (telefonnummeret ditt)" enkelt og greit, eller hur? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hvis du bor i rimelig avstand til skolen er det jo bare å sette av et par timer fra f.eks. 0745 til 10.00 en formiddag og du vil vel glatt se vedkommende på vei til skolen. I tidsforbruk vil vel dette også lønne seg fremfor å bruke mange timer på å finne ut av det på andre måter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 sLiVeRr:slå på mobilen/hustelefonen og ring 1881 og si info som du har så er sannsynligheten for at du finner personen MEGET stor. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 22:52, skrev sLiVeRr:Hvordan går man frem for å få kontakt med en person når man har følgende info:-fornavn-bosted-alder-skole-linje på skolenmangler dessverre dette:-mobnr-etternavnAlle forslag mottas med takk! Kem er det du skal banke?? Eller er det en dame du er ute etter Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 hehe, slik "oppsporing" er morsomt.. Jeg skulle ha tak i en kar etter han hadde hatt litt "voldsom" omgang med ei dame jeg kjenner. Ringte til en kompis som var i militæret, nærmere bestemt vernepliktverket. Der har de jo ALT på data, selv masse info om dem som ikke har vært inne til tjeneste. Tok ikke lenge før både navn og adresse på personen, tlf nummer, navn på foreldre samt adresse osv osv osv tikket inn på mobilen.. hehe.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Man må jo bruke de mulighetene man har. :smile: Lenke til kommentar
grwatz Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 Det er en jente ja :smile: Telefonkatalogen.no har jeg pr*vd - det var det f*rste jeg tenkte p* faktisk, og fikk 4 mulige. Sendte melding og spurte, men ingen var "den rette" :smile:. Skal bes*ke skolen i dag - Vi f*r se *ssen det g*r! Lapper var forresten ingen dum ide... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Hold oss underrettet om hvordan det går da! Long live love! :razz: Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 send meg de opplysningene du har i pm så får vi se.. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-09-26 10:28, skrev sLiVeRr:Det er en jente ja :smile: Har du bilde av henne? :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Men fortell hele historien først da. Chattet du med henne via IRC eller noe annet? alder av henne? Tell us more BOY!! Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 hey, med en slik sammlig av fæle duder, hadde jeg oxo vært sparsom med opplysninger, er jo ikke grenser for hva man kan bli mobba med her dah :smile: :smile: qlt å skrive litt bbs igjen ja :smile: Lenke til kommentar
grwatz Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Jeg fikk besøkt skolen nå. Sa bare ting som de var, men de kunne dessverre ikke hjelpe. Det hadde de ikke lov til (lov om personvern eller no :sad:) så historien ja... jeg traff henne sist lørdag (21 sept) på trail of tears-konsert i kr.sand. Hun er 17 år. Har desverre ikke bilde :sad:. glemte dessvere å spørre om mob.nr, så derfor dette. Hondaen: sjekk PM! håper du kan hjelpe. begynner å bli litt desp her :wink: Lenke til kommentar
smetho Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Love is in the air.... U go g....ehh, boy! Lenke til kommentar
*T* Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 sLiVeRr: Fant du a, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå