Mollekanin Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Spørsmålet er enkelt, er det noen som vet om det er noen slot in dvd stasjoner som går til xbox? Den bør helst være støysvak.. Jeg skal leke litt med utseendet på den og da kunne jeg tenkt meg og ha kuttet ut det dumme trayet som kommer ut. Det kommer ihverfall til gjøre moddingen mye enklere/kulere om jeg kan slippe.. Og om det ikke går eller at ingen vet om noen, hva med en vanlig dvd-leser som fungerer bra med de fleste medier og som også lager lite støy? Er litt lei av at jeg ikke kan putte inn det jeg vil og spille det av slik det skal.. Edit: Litt mere info.. Endret 27. mars 2006 av Mollekanin Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hmmm.... jeg kan spille av alt jeg vil på min xbox, bare å legge plata i også går det av seg selv.... eller streane det fra pc`n... Lenke til kommentar
Mollekanin Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Hmmm.... jeg kan spille av alt jeg vil på min xbox, bare å legge plata i også går det av seg selv.... eller streane det fra pc`n... 5819603[/snapback] Joa men så kommer det litt ann på hvilken versjon man har av xbox og da, det er levert med 3 forskjellige dvd-lesere hvor alle har litt forskjellig støtte... Ikke alle er like heldige. Det er så irriterende når noen kommer over med en brent dvd og jeg finner jeg ut at jeg må slenge den inn i pcen istedenfor og bare spille den rett av i boxen.. Ikke det at det er så ofte men det skjer. Jeg har også oppsett for og streame media fra pc til xbox og det er en feature jeg virkelig elsker.. Men det jeg egentlig etterspør er en slot in dvd leser istedenfor en med ordinær skuff da jeg holder på og leke med utseendet på xboxen min og da blir det mye bedre/lettere om jeg kan kutte ut den skuffen.. Men jeg vil også ha den bedre støtten med andre medier.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hvis du skifter dvd-spiller så kan du ikke spille orginale xbox spill. Men du kan spille som du har brent på cd. Du kan modde en spesiel dvd spiller da til og spille orginalt. Men hvis du skifter til en ny så støtter den ALT untatt orginale spill. Lenke til kommentar
Mollekanin Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Hmm, og du vet hvilken dvd-spiller som kan moddes og hvor mye/lite som skal til for at den skal lese alt inklusive spill? Hadde jeg hatt 360'en hadde det ikke vert noe problem om den ikke støttet de originale spillene men akk.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Hmm, og du vet hvilken dvd-spiller som kan moddes og hvor mye/lite som skal til for at den skal lese alt inklusive spill? Hadde jeg hatt 360'en hadde det ikke vert noe problem om den ikke støttet de originale spillene men akk.. 5823095[/snapback] xbox-scene.com Enklere: HER Endret 28. mars 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Joa men så kommer det litt ann på hvilken versjon man har av xbox og da, det er levert med 3 forskjellige dvd-lesere hvor alle har litt forskjellig støtte Det er vel 5 eller 6 forskjellige dvd-rom`er til Xbox såvidt jeg husker.... Endret 29. mars 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå