Gå til innhold

Veldig billig X1900XT , hos komplett!

asad

Anbefalte innlegg

Skulle akkuratt til å bestill pc`en. Måtte holde meg innenfor grensa på 27800kr. Derfor satt jeg og vurderte hva jeg skulle fjerne av tillegsutstyr. kalkulerte hvor mye alt kom på, og PLUTSELIG satte komplett ned prisen på Powercolor X1900XT fra 4445kr til 3895kr!!

Hold på å dette av stolen, siden som sagt, for 1 time siden lå prisen på 4445kr! :woot:

Powercolor X1900XT til 3895kr hos komplett!

Litt av et kort til denne prisen må jeg si!

Da er pc`en bestilt, og denne prisnedsettelsen var en FIN avslutning på kvelden!

natta :D

Endret av asad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Der hadde du jammen griseflaks!

Grattis med nye pcdeler om 3 dager ;)

Francis :D

5818083[/snapback]

Jah, flaks dette her! Nå gjenstår det bare noen pengeoverføringer, og pc`en er i boks :D

Oblivion ligger og venter den :innocent:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte "Oppgraderingspakken" fra Komplett 8795.-

ASUS A8R-MVP MotherBoard

ATI Radeon Sapphire X1900XTX 512mb

+

ATI Radeon Sapphire X1900CF 512mb

Har ikke fått det til å funka enda da men... tipper det blir bra hvis/når jeg får kobla alt korrekt...

Slik som jeg har kobla nå så er det bare det ene som er i bruk... så hvis det er det du får - så kan jeg jo si at det ble ganske bra ;) over 200 fps på aztec i CSS men alt på fullt.... :thumbup:

men nå sitter jeg og venter på hjelp her på forumet med å få aktivert BEGGE korta mine slik at jeg kanskje får opp mot 300 fps ...

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte "Oppgraderingspakken" fra Komplett 8795.-

ASUS A8R-MVP MotherBoard

ATI Radeon Sapphire X1900XTX 512mb

+

ATI Radeon Sapphire X1900CF  512mb

Slik som jeg har kobla nå så er det bare det ene som er i bruk... så hvis det er det du får - så kan jeg jo si at det ble ganske bra ;)  over 200 fps på aztec i CSS men alt på fullt....  :thumbup:

5818226[/snapback]

cry.. jeg har Geforce 7900GTX 512, sitter med 150 blank (2.3ghzdc64bit/2gigram)

Lenke til kommentar

tror dette er trenden nå, flere blir og følge etter. det ble jo lova prisfall fra ati. jeg kan kjøpe 1900xt over disk for 3400,- her nede i ungarn. mens i usa koster det kun 2800,-

er nok bare norge som henger litt etter her. uansett vi liker fine priser, synest det har gådd litt over stokk og stein med skjermkort prisene siste så håper det blir og holde seg. men regner med når g80 kommer er vi tilbake i 5000+ klassen

Lenke til kommentar
tror dette er trenden nå, flere blir og følge etter. det ble jo lova prisfall fra ati. jeg kan kjøpe 1900xt over disk for 3400,- her nede i ungarn. mens i usa koster det kun 2800,-

er nok bare norge som henger litt etter her. uansett vi liker fine priser, synest det har gådd litt over stokk og stein med skjermkort prisene siste så håper det blir og holde seg. men regner med når g80 kommer er vi tilbake i 5000+ klassen

5818325[/snapback]

Der forsvant vitsed med å kjøpe XtX versionen hvertfall. som nå er tusen kr dyrere.

3400kr for kortet i ungarn sier du?Dyrt må jeg si, i forhold til lønninger der. Men fortsatt billigere enn her :)

Lenke til kommentar
ja det er faktisk ei hel månedslønn :yes:  var og kjøpte ett i sted. får i morra. veldig spent.

noen her som vet om vi har en flashe guide på forumet? eller noen som har flasha?

5819185[/snapback]

flasha til xtx?Er det ikke bare å overklokke litt da?Tviler på jeg orker å flashe, ytelsen er jo nesten ikke merkbar utifra det jeg har lest. Men men, vet jo aldri :)

Lenke til kommentar
Forskjellen på XT og XTX er bare 100 mhz på mem og 25 mhz core, og alle XT-kort klarer den hastigheten. Kan godt kjøre mitt XT på 700/850, men trenger ikke all den kraften.

5819667[/snapback]

Ikke på stock kjølar ?

Lenke til kommentar
holde seg innenfor 27k....mens oss normale folk holder seg under 12k ogsånt.... :hrm:

jeg måtte holde meg innenfor 9k

5819793[/snapback]

Er ikke rik eller noe. ( blir ikke sponsa heller ). Men jeg har spart veldig lenge, og droppa en god del byturer/sjoppingrunder. Så tok jeg opp litt ekstra studielån, og vips, et halvt år senere er jeg her jeg er nå :w00t:

Lenke til kommentar
holde seg innenfor 27k....mens oss normale folk holder seg under 12k ogsånt.... :hrm:

jeg måtte holde meg innenfor 9k

5819793[/snapback]

Er ikke rik eller noe. ( blir ikke sponsa heller ). Men jeg har spart veldig lenge, og droppa en god del byturer/sjoppingrunder. Så tok jeg opp litt ekstra studielån, og vips, et halvt år senere er jeg her jeg er nå :w00t:

5819887[/snapback]

ahhh.....du er smart ja.

:p

Lenke til kommentar
Da var forespørsel om å benytte angrefrist på Sapphire X1900XT sendt. Powercolor X1900XT bestilt.

Kall meg gjerrig, men ikke f. om jeg betaler 600kr for mye for et allerede forferdelig dyrt kort, bare for å se at de setter ned prisen det sekundet jeg mottar det.

5820032[/snapback]

enig der. Helt på sin plass å bruke sine rettigheter til sånt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...