tp88 Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Får 2 måneder siden kjøpte jeg meg ny datamaskin. Da prøvde jeg demoen av OFP, og den var dritkul. Jeg bare måtte ha spillet. Men vet noen om det kommer et OFP 2? Jeg lurte også på om dere som eier er kjempelei det og har lyst til å gi meg spillet? Jeg er kjempeinterresert...ta kontakt isåffal... [email protected] _________________ Sweet mother of all that's good and pure! [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-26 10:21 ] Lenke til kommentar
10-ern Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Operation Flashpoint - Resistance er kommet. Anbefales på det sterkeste, spesielt om du likte orginalen. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 22:49, skrev Bacon_Boy:Får 2 måneder siden kjøpte jeg meg ny datamaskin. Da prøvde jeg demoen av OFP, og den var dritkul. Jeg bare måtte ha spillet. Men vet noen om det kommer et OFP 2? Jeg lurte også på om dere som eier er kjempelei det og har lyst til å gi meg spillet? Jeg er kjempeinterresert...ta kontakt isåffal... [email protected] Ja du kan få mitt... Jeg betaler selvsagt frakt Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 OFP er veldig bra, Resistance bygger på OFP 1985 men selve Resistance campaignen bygger på hendelser før campaignen i OFP 1985, en forhistorie kan man si. Grafikken er mye bedre i Resistance, BIS har gjort mye med både grafikk og AI pluss en del annet. Du kan f.eks. kjøre en kul Jawa motorsykkel samt buss. Og nå er Breathe (Oxygen) sluppet løs til almennheten slik at alle kan lage egne 3D modeller og importere til OFP. Verdens største sandkasse kan man kanskje si Nå kan du altså gjøre alt, lage egne øyer eller fast landskap, egne modeller, jeg vet ikke hvordan det er med animasjoner og figurer ennå, dog. Lei OFP? Vel.. ja. Spilt det siden Mai i fjor. Nå betaer jeg diverse spill og ser frem til release av MMORPG´en Neocron. Men jeg ser også frem til ColinMcRae 3, CFS 3 og.. Independence Lost - som er et prosjekt under utvikling av de samme folka som laget OFP og Resistance. Det blir enda bedre, enda fetere.. Ingen andre slår OFP og Resistance når det gjelder realisme ihvertfall, absolutt ingen. Det finnes ingen andre spill av det slaget som har så vanvittig store landskap og full frihet. Kamp i furuskog? Ikke noe problem.. sprenge broer for å stoppe invasjon? Du kan gjøre det i Resistance. +++ PS: Om du vil ha mitt OFP og Resistance, må du skyte meg, begrave meg og sprenge jorda i filler først Har aldri angret et sekund på at jeg kjøpte dem. _________________ Be warned, Pentagon now has a serious issue on their hands: Escape of the Psycho Kitten! [ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-09-26 00:02 ] Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Skal vi se, etter et søk ISO arkivet mitt på 944 filer, fant jeg to stykk :smile: Standard, gold, og resistance versjonen :razz:. Er ikke noe vanskelig å skaffe dette spillet på mindre "komersielle" måter. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 OFP - Red Hammer er en annen add-on til Operation Flashpoint. :smile: Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 MrA|: du har vel ikke tilfeldigvis en ftp-server stående og surre vel? :razz: :razz: _________________ [ Denne Melding var redigert av: Goebbels på 2002-09-26 01:27 ] Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 *lukter warez her* Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 *lukter svette sokker og underbukser* :razz: Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Forumet er ingen markedsplass. Stenger tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg