asad Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Skal selge pc`en min, uten å formatere C.Vil da helst kvitte meg med google søkene mine. Husker det var en eller annen måte å gjøre det på i "gpedit.msc". Noen som husker dette? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Lagrer google søkene våre? hvor og hvordan da? Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Lagrer google søkene våre? hvor og hvordan da? 5817841[/snapback] Når man taster inn en boksav, kommer det sånn autocomplete, der hele søk popper opp i søkefeltet. vil kvitte meg med alle søkene derfra Lenke til kommentar
likferd Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Trykke på søkevinduet og holde inne "delete" til alle er borte? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Med advanced install av google toolbar i cookies vet jeg ihverfall . Ellers er det bare kjøre crapcleaner med alt huket av . Fjerner: Internet Explorer Temporary files, URL history, cookies, Autocomplete form history, index.dat. Firefox Temporary files, URL history, cookies, download history. Windows Recycle Bin, Recent Documents, Temporary files and Log files. Registry cleaner Advanced features to remove unused and old entries, including File Extensions, ActiveX Controls, ClassIDs, ProgIDs, Uninstallers, Shared DLLs, Fonts, Help Files, Application Paths, Icons, Invalid Shortcuts and more... also comes with a comprehensive backup feature. Third-party applications Removes temp files and recent file lists (MRUs) from many apps including Opera, Media Player, eMule, Kazaa, Google Toolbar, Netscape, MS Office, Nero, Adobe Acrobat, WinRAR, WinAce, WinZip and many more... Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Eller i enkelhet, under internet options, content, autocomplete og clear forms... Edit: 2 late... Endret 26. mars 2006 av TheGizmo Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Er det ikke smartere å slette hele profilen din og opprette en ny? Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Eller i enkelhet, under internet options, content, autocomplete og clear forms... Edit: 2 late... 5817867[/snapback] takker alle sammen. Funa greit det. Visste ikke det gikk an å slette ved å trykke delete på visse søk^^ jaja. nå vet jeg det. got natt! Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Den letteste: Trykk i søkefeltet --> Hold Shift nede og trykk delete på de du vil ha bort. Edit: Leste ikke alle svarene Endret 27. mars 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå